Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
CG
Hallo, ik heb nu eens even wat rondgeneusd op dit forum en vroeg me na in deze zone e.e.a. te hebben gelezen het volgende:
Is dit forum-onderdeel van een officiele instantie die al of niet bezoekers ten dienste staat? Waarom dat? Nou...ik zag in dit 'expert' onderdeel bezoekers zelfs hun hele cv op tafel leggen om in aanmerking te komen voor de titel 'expert' alsof het hier om een officiele betaalde functie gaat waaraan je zoals in een echt sollicitatie-gesprek in de 'echte' wereld dient te conformeren.
Is dat hier ook het geval of gewoon overdrevenheid die je weleens vaker op het web ziet gebeuren bij bepaalde fan-sites (forums/website van allerlei diensten pluimages) waar mensen als moderator of 'redacteur' of wat dan ook plotseling 'belangrijk' zijn geworden en dus zich geheel gaan conformeren aan hun virtuele positie itt hun 'echte' baan.