Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
KKarel
Goedemiddag leden,
Als starter ben ik zoekende naar manieren om een financiering rond te krijgen voor een over te nemen bedrijf.
Om dit wat te verduidelijken gaat het om een bedrijf waarvan de huidige eigenaar een aantal jaren geleden helaas ziek is geworden en sindsdien de omzet heeft zien dalen van 600K naar 425K.
In deze sector willen banken maximaal 60% financieren en de rest zal eigen inbreng moeten zijn. We praten over een overname som van een kleine 2 milj. voor grond en vastgoed etc.
De vraag die ik hier wil neerleggen; er zijn in de markt private financiers die je via netwerken kunt benaderen. Mijn netwerk bestaat uit de commerciele kant en kan mij in de in- en verkoopkant goed uit de voeten.
Ik heb me al verdiept in de crowdfunding en dit blijken vaak short term financers (mocht ik dit mis hebben hoor ik het graag).
Wie kan mij helpen / introduceren in de financiele netwerken om dit goed aan te pakken en de juiste financier te vinden.
Mvg