Ik heb een medewerker in dienst die al enige tijd een verminderd prestatie niveau heeft. Telkens gaat zij verkeerd om met instrukties en voorhanden informatie. Het niveau lijkt de laatste 2 jaar versneld achteruit te gaan.
Nu weer een fout die mij moet laten kiezen tussen een boze klant of zelf de kosten voor mijn rekening nemen.
Ik heb de afgelopen 11 maanden 3 gesprekken met werknemer gevoerd maar echte papieren verslaglegging van deze gesprekken ontbreekt.
Heb ik op basis van de fout die nu gemaakt is een goede reden voor ontslag op staande voet, of loop ik het risiko dat dit door de rechter wordt teruggedraaid.
Ik hoop op jullie advies. Op internet kom ik er niet goed uit.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
zoekendeondernemer
zoekendeondernemer
Beste mensen/specialisten,
Ik heb een medewerker in dienst die al enige tijd een verminderd prestatie niveau heeft. Telkens gaat zij verkeerd om met instrukties en voorhanden informatie. Het niveau lijkt de laatste 2 jaar versneld achteruit te gaan.
Nu weer een fout die mij moet laten kiezen tussen een boze klant of zelf de kosten voor mijn rekening nemen.
Ik heb de afgelopen 11 maanden 3 gesprekken met werknemer gevoerd maar echte papieren verslaglegging van deze gesprekken ontbreekt.
Heb ik op basis van de fout die nu gemaakt is een goede reden voor ontslag op staande voet, of loop ik het risiko dat dit door de rechter wordt teruggedraaid.
Ik hoop op jullie advies. Op internet kom ik er niet goed uit.
BVD!!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/43982-ontslag-op-staande-voet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
19 antwoorden op deze vraag