• 0

Een website op een beleefde manier benaderen voor backlink

Aanbevolen berichten

15 antwoorden op deze vraag

  • 0

Geen idee, maar ik kan je wel vertellen dat blogs die naar Nederlands vertaald zijn met Google Translate echt niet te lezen zijn.

 

Yep. Dit is echt een juweeltje:

Voordat u gaat optimaliseren voor de zoekmachines , moet u de standaard zoekmachine landschap begrijpen. U kunt het landschap breken in zoeksites , zoeksystemen , zoekmachines , en search directories

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Beste TS,

 

Even een tip. Nooit A-B backlinken. Dat werkt niet en kan je een penalty opleveren. A-B-C linkruil is beter, hoewel ik niet zo voor linkruil ben. Maar dat ter zijde.

 

Als je een linkje van iemand wilt dan staat één ding voorop. Jij moet ze iets kunnen bieden gelijke of hogere waarde heeft als dan van hen. Jij staat niet in de machtspositie omdat jij degene bent die vraagt om een backlink en niet andersom. Probeer dan altijd met een goede tegenbod te komen. Ik zou dan, als ik om een linkje zou vragen, bijvoorbeeld zeggen dat ik hem 2 PR3 linkjes geef voor 1 PR4 linkje. Of iets in die trant.

 

Of nog beter: Maak een linkpagina netwerkje. Stuk of 5 pagina's, plaats je wat linkjes op en die linkbuild je voor een uurtje en dan laten stijgen in pagerank, mozrank en PA. Binnen no-time heb je 3-4PR linkpagina netwerkje en kan je links gaan ruilen. Jij plaatst op een van die pagina's een link en zij een naar jouw site.

 

Zulke methodes kan je gebruiken als beginnende linkbuilder. Het is wat werk, maar voor low-end linkbuilden zijn het goede methodes.

 

Ik hoop dat je hier wat aan hebt.

Beter vindbaar in Google? Wij kunnen je helpen.

Link naar reactie
  • 0

Voor mijn bestlopende website krijg ik regelmatig linkverzoeken die ik negeer tenzij ze iets toevoegen. Denk daarbij aan interessante content voor mijn doelgroep, aanvullende functionaliteit, etc.

 

Ik geloof niet dat een link op een nietszeggende linkfarm mijn site op de lange termijn verder helpt, dus daar werk ik niet aan mee, ook al gaat het om een PR9. Wat dat betreft volg ik Google's tip: "maak websites voor bezoekers en niet voor zoekmachines".

Link naar reactie
  • 0

Wij krijgen ook heel veel van dit soort verzoeken. Ooit is dat verhaal de wereld in geholpen (zoals met startpagina.nl) Maar ik vind persoonlijk zo'n link pagina zo lelijk en volgens mij kijkt niemand erna.

Ik heb zelf op de website wel een pagina met referenties, die bestaat uit een foto per opdracht met een link naar hun website.

Maar ik hoef er geen link voor terug hoor.

 

Dus voor een link op onze website zou je toch echt eerst iets moeten afnemen of iets moet leveren.

Link naar reactie
  • 0

Beste TS,

 

Even een tip. Nooit A-B backlinken. Dat werkt niet en kan je een penalty opleveren.

Google negeert die waarde, maar een penalty gaat het niet opleveren.

 

A-B-C linkruil is beter, hoewel ik niet zo voor linkruil ben. Maar dat ter zijde.

 

ABC kan Google niet traceren en werkt al vele jaren perfect. gemiddeld 70% van de websites in de top 10 gebruiken die methode.

 

Google wil enkel nog one way backlinks en die verkrijg je snel met ABC. Beide partijen krijgen elk een one way backlink en zijn tevreden, en dus heeft Google hier niets meer tegen te doen.

 

 

Link naar reactie
  • 0

Beste TS,

 

Even een tip. Nooit A-B backlinken. Dat werkt niet en kan je een penalty opleveren.

Google negeert die waarde, maar een penalty gaat het niet opleveren.

 

A-B-C linkruil is beter, hoewel ik niet zo voor linkruil ben. Maar dat ter zijde.

 

ABC kan Google niet traceren en werkt al vele jaren perfect. gemiddeld 70% van de websites in de top 10 gebruiken die methode.

 

Google wil enkel nog one way backlinks en die verkrijg je snel met ABC. Beide partijen krijgen elk een one way backlink en zijn tevreden, en dus heeft Google hier niets meer tegen te doen.

 

 

Dit kan zeker wel in een penalty resulteren. Ja, als het een paar zijn, zal google het enkel devalueren, echter mocht je het consistent doen dan valt je site uit de ranking. Door het algoritme, niet handmatig.

 

Tevens kan Google ook ABC links traceren. Daar zijn echter de meningen over verdeeld, maar mocht je dat ook te vaak of te consistent doen kan het in devalueren van je links resulteren. ABC is echter een stuk beter dan AB, maar bepaald betrouwbaar is het niet.

Beter vindbaar in Google? Wij kunnen je helpen.

Link naar reactie
  • 0

Aan zo'n vraag kan je vaak al direct afleiden dat je op een verkeerd pad zit qua SEO. Ja, er zijn makkelijke manieren om do-follow links te krijgen, maar wanneer je linkprofiel alleen maar bestaat uit deze type links, dan zal je niet zoveel resultaat boeken.

 

Over het algemeen is het zo dat links die makkelijk te verkrijgen zijn ook erg weinig waarde voor SEO doorgeven. Daarentegen geven Links die lastig te verkrijgen zijn (zoals een link op een grote nieuws website) weer veel waarde door qua SEO.

Helpt ondernemers bij het vinden van een geschikte werkplek @ Kantoorruimtevinden.nl

Link naar reactie
  • 0

Op een makkelijke manier backlinks verkrijgen duidt meestal ook op kwalitatief mindere backlinks...als je doel is om hoger te komen in Google, sla hier in mijn opinie de plank een beetje mis. Je zou beter wat meer tijd in enkele "meer relevante" links kunnen stoppen, ik denk dat dat meer oplevert.

SEO Checkpoint | Websites | Zoekmachine Optimalisatie | Linkbuilding | SEO

Link naar reactie
  • 0

Mod toelichting:

Dit topic is opgeschoond van ongepaste insinuaties naar nieuwe leden toe, en de reacties daarop.

 

Zoals vermeld staat in de forumvoorwaarden is het opnemen van links in de signature een privelege voor actieve leden, dus ook voor nieuwe leden. Bij geen of geringe activiteit of bij een vermoeden van misbruik kan dit privelege worden ingetrokken.

 

 

Ik adviseer over en bemiddel in verzekeringen voor ondernemers en bedrijven.

Vragen of offertes?  Contact

 

Link naar reactie
  • 0

Mod toelichting:

Dit topic is opgeschoond van ongepaste insinuaties naar nieuwe leden toe, en de reacties daarop.

 

Zoals vermeld staat in de forumvoorwaarden is het opnemen van links in de signature een privelege voor actieve leden, dus ook voor nieuwe leden. Bij geen of geringe activiteit of bij een vermoeden van misbruik kan dit privelege worden ingetrokken.

 

 

 

 

Bedankt

Link naar reactie
  • 0

Ik vind dat je links kunt ruilen door eerst te bekijken naar wie je een e-mail stuurt. Op startpagina's staat soms vermeld wat de naam is van de beheerder van de website. Dan kun je de webmaster met zijn naam aan spreken, dat komt al weer veel anders over, en daarnaast is het belangrijk dat de link die je zelf plaatst op dezelfde website staat, en dat de pagina waar de link staat bereikbaar is vanaf de home pagina. De website waarmee je een link wilt ruilen, moet gerelateerd zijn aan je eigen website. Dan telt een link mee, en kan het de positie van je website in de zoekmachines verhogen.

Manolito van de Wouw

WP-Service, Wordpress websites en ondersteuning

http://www.wp-service.nl

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    4 leden, 116 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.