Op rechtenforum heb ik een bericht gepost waarvan ik me voor kan stellen dat het voor veel ondernemers die producent zijn ook van belang is, dus wilde ik jullie deze link niet onthouden:
Moet een fabrieksgarantie-claim persé uitgevoerd worden door een dealer? Of mag dat bij ook bij een reparateur die niet door de dealer erkend wordt?
M.i. is in "Richtlijn 1999/44/EG van het Europees Parlement en de Raad van 25 mei 1999 betreffende bepaalde aspecten van de verkoop van en de garanties voor consumptiegoederen" de garantie een wettelijke verplichting en dus mag deze niet ingeperkt worden. In dit geval zou de inperking zijn dat ik slechts op bepaalde adressen terecht kan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ondernemer1979
Ondernemer1979
L.S.,
Op rechtenforum heb ik een bericht gepost waarvan ik me voor kan stellen dat het voor veel ondernemers die producent zijn ook van belang is, dus wilde ik jullie deze link niet onthouden:
Fabrieksgarantie persé uit laten voeren bij dealer?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45494-fabrieksgarantie-pers%C3%A9-uit-laten-voeren-bij-dealer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag