Wie weet een betaalbare constructie voor de volgende situatie?
Mijn neef en ik wil graag een klein garagebedrijf met als hoofdactiviteiten, reparatie, apk en handel in auto's- en auto-onderdelen starten.
Mijn neef heeft een contract getekend ( bij zijn huidige werkgever ) waarin een clausule opgenomen is dat hij binnen 2 jaar na einde dienstverband niet binnen een straal van xx km een soortgelijk bedrijf mag starten.
Wat is de meest eenvoudige manier om nu een bedrijf te starten waarin rekening gehouden wordt met het feit dat hij na afloop van deze clausule mede eigenaar word?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
MarkWeert
MarkWeert
Wie weet een betaalbare constructie voor de volgende situatie?
Mijn neef en ik wil graag een klein garagebedrijf met als hoofdactiviteiten, reparatie, apk en handel in auto's- en auto-onderdelen starten.
Mijn neef heeft een contract getekend ( bij zijn huidige werkgever ) waarin een clausule opgenomen is dat hij binnen 2 jaar na einde dienstverband niet binnen een straal van xx km een soortgelijk bedrijf mag starten.
Wat is de meest eenvoudige manier om nu een bedrijf te starten waarin rekening gehouden wordt met het feit dat hij na afloop van deze clausule mede eigenaar word?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/45843-bv-oprichten-met-doel-op-termijn-een-tweede-eigenaar/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag