Ik zou graag willen weten of dat er ook mensen op dit forum zitten
die gestart zijn met een eigen bedrijfje (v.o.f). Met daarbij ondersteuning
van het UWV?
Wat voordelen kunnen zij mij echt bieden!? ik heb iets gelezen van een proef periode van 3 maanden!! maar ik heb inmiddels een opdracht van +- 5a6 maanden. Ook daarna zijn er mogelijkheden. Dus ik zou gelijk kunnen starten. Financiel gezien zou ik me zelf wel kunnen ondersteunen en zou ik de uitkering kunnen laten stop zetten. Maar is dat slim? of kan ik juist beter wel gebruik maken van de diensten die UWV aanbied.
korte uitleg situatie:
-tot heden heb ik nog een uitkering uwv
-sta op het punt een v.o.f testarten
-opdracht is er!! en moet er dus een v.o.f komen.
graag reacties!! wel of niet gebruik maken van het UWV?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hotlips
hotlips
Ik zou graag willen weten of dat er ook mensen op dit forum zitten
die gestart zijn met een eigen bedrijfje (v.o.f). Met daarbij ondersteuning
van het UWV?
Wat voordelen kunnen zij mij echt bieden!? ik heb iets gelezen van een proef periode van 3 maanden!! maar ik heb inmiddels een opdracht van +- 5a6 maanden. Ook daarna zijn er mogelijkheden. Dus ik zou gelijk kunnen starten. Financiel gezien zou ik me zelf wel kunnen ondersteunen en zou ik de uitkering kunnen laten stop zetten. Maar is dat slim? of kan ik juist beter wel gebruik maken van de diensten die UWV aanbied.
korte uitleg situatie:
-tot heden heb ik nog een uitkering uwv
-sta op het punt een v.o.f testarten
-opdracht is er!! en moet er dus een v.o.f komen.
graag reacties!! wel of niet gebruik maken van het UWV?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/4609-starten-vanuit-een-uitkering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag