Llogo.nl is mijn eerste echte start-up waarin ik kwalitatieve logo's verkoop. Mijn team bestaat uit verschllende grafisch ontwerpers. Ik werk met een tevredenheidsgarantie: klanten hoeven alleen te betalen als ze tevreden zijn met het logo-design. Zelf doe ik de communicatie, de website en de klantenwerving. Dit zijn de ''unique selling points'' van mijn service:
Alleen betalen bij 100% tevredenheid
Meerdere concepten per logo-ontwerp
Onbeperkte aanpassingen
Hoge resolutie
Altijd antwoord binnen 24 uur
Volledige auteursrechten
Professioneel logo
Stabiele levertijd
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
-Website gemaakt
-Team opgezet
- Succesvol aan meerdere klanten logo's geleverd
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Rondom mijn prijsniveau zitten voornamelijk veel mensen die niet geheel netjes te werk gaan. Ik wil een logoservice oprichten voor voornamelijk start-ups die zowel betaalbaar als klantvriendelijk is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Voornamelijk een sublieme prijs/kwaliteit verhouding en finetuning tot het logo perfect is. Zo is een van de logo's na 4 verbeteringen goedgekeurd door de klant die ontzettend tevreden is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Spreekt de website jullie aan? Hebben jullie enig idee wat de beste manier is om klanten te werven of wat de beste plaats is om te adverteren?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
David_O
David_O
Omschrijving van je concept:
Llogo.nl is mijn eerste echte start-up waarin ik kwalitatieve logo's verkoop. Mijn team bestaat uit verschllende grafisch ontwerpers. Ik werk met een tevredenheidsgarantie: klanten hoeven alleen te betalen als ze tevreden zijn met het logo-design. Zelf doe ik de communicatie, de website en de klantenwerving. Dit zijn de ''unique selling points'' van mijn service:
Alleen betalen bij 100% tevredenheid
Meerdere concepten per logo-ontwerp
Onbeperkte aanpassingen
Hoge resolutie
Altijd antwoord binnen 24 uur
Volledige auteursrechten
Professioneel logo
Stabiele levertijd
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
-Website gemaakt
-Team opgezet
- Succesvol aan meerdere klanten logo's geleverd
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Rondom mijn prijsniveau zitten voornamelijk veel mensen die niet geheel netjes te werk gaan. Ik wil een logoservice oprichten voor voornamelijk start-ups die zowel betaalbaar als klantvriendelijk is.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Voornamelijk een sublieme prijs/kwaliteit verhouding en finetuning tot het logo perfect is. Zo is een van de logo's na 4 verbeteringen goedgekeurd door de klant die ontzettend tevreden is.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Spreekt de website jullie aan? Hebben jullie enig idee wat de beste manier is om klanten te werven of wat de beste plaats is om te adverteren?
Bij voorbaat dank!
Remember me
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag