Ik ben een starter en ben op zoek naar het onderstaande. Meneer Google heeft mij heel veel verschillende bedrijven voorgeschoteld. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn gratis, open-source en dure oplossingen. En de een bied veel meer aan dan dat ik nodig heb. Of juist een grafisch ellende uit de DOS of Windows 3.11 tijdperk.
Waar ik naar op zoek ben is:
1 Pakket met daarin:
- Klanten database
- Leveranciers database (2000+) [leveranciers dienen per dienst/productgroep te selecteren zijn]
- Offerte systeem voor beide bovenstaande groepen
- Facturatie systeem
- (evt) boekhouding
- (evt) email
Ik heb een VPS met Linux waarop een server hiervoor kan worden geïnstalleerd.
Daarnaast moet het gebruik van het pakket simpel zijn en prefereer een goede grafisch uiterlijk.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RandyYes
RandyYes
Ik ben een starter en ben op zoek naar het onderstaande. Meneer Google heeft mij heel veel verschillende bedrijven voorgeschoteld. Maar ik zie door de bomen het bos niet meer. Er zijn gratis, open-source en dure oplossingen. En de een bied veel meer aan dan dat ik nodig heb. Of juist een grafisch ellende uit de DOS of Windows 3.11 tijdperk.
Waar ik naar op zoek ben is:
1 Pakket met daarin:
- Klanten database
- Leveranciers database (2000+) [leveranciers dienen per dienst/productgroep te selecteren zijn]
- Offerte systeem voor beide bovenstaande groepen
- Facturatie systeem
- (evt) boekhouding
- (evt) email
Ik heb een VPS met Linux waarop een server hiervoor kan worden geïnstalleerd.
Daarnaast moet het gebruik van het pakket simpel zijn en prefereer een goede grafisch uiterlijk.
Vergeet ik nog iets?
Graag jullie adviezen/input.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47526-bedrijfssoftware/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
23 antwoorden op deze vraag