Ik ben bezig met het vormen van een nieuw idee. Advies geven aan bedrijven. Echter, advies of consultancy an sich vind ik lege termen. Er zal toch heel wat meer bij moeten, om klanten aan te spreken. :) Om mijn doelgroep aan te spreken wil ik een duidelijk aanbod kunnen omschrijven wat er mogelijk is.
Zijn er boeken, whitepapers, artikeltjes, etc over hoe je je product/dienst kunt definiëren?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
upbeat
upbeat
Ik ben bezig met het vormen van een nieuw idee. Advies geven aan bedrijven. Echter, advies of consultancy an sich vind ik lege termen. Er zal toch heel wat meer bij moeten, om klanten aan te spreken. :) Om mijn doelgroep aan te spreken wil ik een duidelijk aanbod kunnen omschrijven wat er mogelijk is.
Zijn er boeken, whitepapers, artikeltjes, etc over hoe je je product/dienst kunt definiëren?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47770-dienst-beschrijven/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag