Stoffeerder Geplaatst: 3 december 2014 Stoffeerder 3 0 Geplaatst: 3 december 2014 Goedemorgen, Hoe kan ik bewijzen dat ik enkele maanden geleden een bestand via We Transfer verstuurd heb? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/ Delen op andere sites More sharing options...
0 Wouter Hol Raad van Advies Geplaatst: 3 december 2014 Wouter Hol Raad van Advies 3,2k 353 Geplaatst: 3 december 2014 Krijg je daar geen bevestigingsemails van? Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-481986 Delen op andere sites More sharing options...
0 fvddungen Geplaatst: 3 december 2014 fvddungen 1,7k 95 Geplaatst: 3 december 2014 En je krijgt ook een bevestigingmail als de ontvanger hem heeft gedownload. Als je die goed hebt bewaard heb je bewijs. Anders wordt het een vrij lastig verhaal. Zelfstandige loonslaaf Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-481987 Delen op andere sites More sharing options...
0 Stoffeerder Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Stoffeerder 3 0 Geplaatst: 3 december 2014 Ik krijg hier inderdaad geen bevestigingsmail van. We transfer geeft alleen aan dat de transfer voltooid is en dat ik een mail krijg zodra de ontvanger het bestand heeft gedownload. Maar dat is nu net het lastige. Ik heb een probleem met een bedrijf dat vol blijft houden dat er geen foto's gestuurd zijn terwijl we dit in ieder geval 3x gedaan hebben. Men heeft na de eerste keer aangegeven dat er niets ontvangen was en heeft mij destijds speciaal een ander mailadres doorgegeven. Persoonlijk verdenk ik dit bedrijf ervan dat het wel aangekomen is, maar simpelweg niet gedownload. En dat is lastig te controleren, vrees ik. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-481989 Delen op andere sites More sharing options...
0 RT.... Geplaatst: 3 december 2014 RT.... 1,7k 138 Geplaatst: 3 december 2014 Wat is het probleem eigenlijk? Als ze zeggen het niet gekregen te hebben, dan ga je toch op zoek naar andere mogelijkheden om het te versturen? Brand de foto's op een cd'tje oid en stuur ze per (aangetekende) post op. Of mis ik iets? That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-481990 Delen op andere sites More sharing options...
0 Linda Maas Geplaatst: 3 december 2014 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 3 december 2014 Waarom verwacht je dat het bedrijf daar over liegt? Zijn er bepaalde belangen in het spel? Inzake Wetransfer; Indien het succes is verzonden krijg je wél een bevestigingsmail, controleer dus eens of er inderdaad niet iets is fout gegaan bij jezelf. Bij downloaden krijg je nog een mail. Hiermee zou je het dus kunnen 'bewijzen'. Maar wat heb je daaraan? Het kan natuurlijk ook zijn dat de mail ergens wordt tegengehouden bij de ontvanger, maar dan kan je daar toch samen over praten en naar passende oplossing zoeken om ze alsnog daar te krijgen? Marketing & Communicatie Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-481999 Delen op andere sites More sharing options...
0 Sabra Geplaatst: 3 december 2014 Sabra 1,2k 109 Geplaatst: 3 december 2014 Misschien is de Wetransfer mail met de download link bij je klant in de spam terecht gekomen? Blauw Luipaard blogt Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482003 Delen op andere sites More sharing options...
0 Stoffeerder Geplaatst: 3 december 2014 Auteur Stoffeerder 3 0 Geplaatst: 3 december 2014 Het betreffende bedrijf zou voor mij een nette website gaan verzorgen. Ik heb zo'n 6 maanden geleden voor de eerste keer een aantal foto's verstuurd. Deze zijn aangekomen want ook geplaatst op de zeer amateuristische website die nog lang niet klaar is. Hierop heb ik aangegeven dat ik het met een aantal zaken totaal niet eens ben en dat het e.e.a aangepast moest worden. Dit had overigens niet alleen betrekking op de foto's. Gezegd werd dat het in orde zou komen en dat ik alle overige foto's alvast kon mailen naar een bepaald adres. Dit heb ik ook gedaan. Hierna duurde het weer een poosje voordat ik een reactie kreeg. De foto's waren nooit ontvangen en moesten dan maar naar een ander adres gezonden worden. Dit hebben we ook weer netjes gedaan. Omdat we na het sluiten van de overeenkomst al weer een aantal maanden verder waren zonder dat de overeengekomen werkzaamheden naar tevredenheid afgewerkt waren heb ik op een gegeven moment mijn klachten beschreven in een aangetekende brief en inmiddels zijn we zover dat mij verweten wordt te liegen en dat ik waarschijnlijk nooit foto's verstuurd heb. Raar, want er staan er wel een aantal op de onafgewerkte site... Dit bedrijf draait steeds de rollen om en ze zeggen steeds dat de fout bij mij ligt. Men kan niet verder of het duurt zo lang omdat ik verzuim om op tijd gegevens aan te leveren. Totale onzin! Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is. Deze heb ik nu bij juist dit bedrijf niet ontvangen. Als ik een gewoon bericht verstuur dan kan men wel reageren, dus ga er vanuit dat de opgegeven adressen ook kloppen. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482004 Delen op andere sites More sharing options...
0 4711 Geplaatst: 3 december 2014 4711 4,7k 1 165 Geplaatst: 3 december 2014 Kan je niet beter op zoek gaan naar een andere leverancier? Zo te horen wordt dit nooit iets, ik zou de opdracht annuleren en opnieuw beginnen. vakantiereizen Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482005 Delen op andere sites More sharing options...
0 Linda Maas Geplaatst: 3 december 2014 Linda Maas 715 57 Geplaatst: 3 december 2014 Dit is erg frustrerend en daarom wil ik graag nagaan of er een soort van bewijs via We Transfer te krijgen is. Ik gebruik We Transfer wel vaker, maar heb nog nooit een bevestingsMAIL van de verzending gekregen. Zoals gezegd staat er na het verzenden in een venster bij We Transfer dat het voltooid is (dit was ook nu het geval) en dat we een mail ontvangen zodra het e.e.a gedownload is. Ik krijg die mail normaal wel altijd. "Bedankt voor het gebruik vanWeTransfer- bestanden verzonden naar ....." Tevens staat daar de downloadlink ook in, die zou je evt. kunnen kopieren en per gewone mail naar ze toe kunnen sturen. Dat is het bewijs waar je hier in je bericht om vraagt, wellicht zit die dan in je spambox (maar dat lijkt me sterk als je de andere wel ontvangt)? Maar ik begrijp dat het vertrouwen weg is, heb je die mail nodig om onder het contract uit te kunnen? Anders zou ik op zoek naar iemand anders inderdaad. Marketing & Communicatie Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482006 Delen op andere sites More sharing options...
0 RT.... Geplaatst: 3 december 2014 RT.... 1,7k 138 Geplaatst: 3 december 2014 Vervelende situatie natuurlijk, maar stel dat je wel kunt aantonen de bestanden verstuurd te hebben. Wat schiet je daar dan mee op? Klinkt als een hoop energie die verspilt wordt aan een welles-nietes-spelletje. That awkward moment when your sarcasm is so advanced people actually think you're stupid Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482007 Delen op andere sites More sharing options...
0 R.I.P. - Benm Geplaatst: 3 december 2014 R.I.P. - Benm 7,7k 149 Geplaatst: 3 december 2014 Inderdaad, al is het wel raar dat je geen bevestigingsmails hebt gekregen. Ik gebruik het niet heel vaak, maar ontvang altijd een mail na het verzenden, en nog een mail als de ontvanger het gedownload heeft. Web Chemistry : Internet Ontwikkeling en Web design | HQ-Nieuws | Merghart.com Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482009 Delen op andere sites More sharing options...
0 Logowerkplaats Geplaatst: 3 december 2014 Logowerkplaats 39 0 Geplaatst: 3 december 2014 Wanneer de bestanden niet binnen een bepaalde tijd (ik dacht twee weken) zijn gedownload, ontvang je (jij als diegene die de bestanden verzend, mits je je email hebt opgegeven) een mail waarin staat dat de bestanden niet gedownload zijn. www.logowerkplaats.nl wil startende ondernemers in staat stellen om met een krachtig logo en een opvallend en mooie huisstijl een professionele start te maken met hun bedrijf. Dit tegen de beste prijs/kwaliteit verhouding. Jij bepaalt namelijk zelf de prijs. Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482021 Delen op andere sites More sharing options...
0 BobNL Geplaatst: 4 december 2014 BobNL 162 41 Geplaatst: 4 december 2014 Wetransfer is een eenvoudig systeem en het downloaden gaat redelijk snel. Maar ook ik moet af en toe via webmail wetransfer mails uit de junkbox vissen. https://allestoringen.nl/storing/wetransfer http://www.onemorething.nl/community/topic/we-transfer-probleem/ De onbetrouwbaarheid van wetransfer zorgt ervoor dat het verstandig is dat je altijd nabelt. Bobsjoke art Link naar reactie https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/#findComment-482056 Delen op andere sites More sharing options...
Stoffeerder
Stoffeerder
Goedemorgen,
Hoe kan ik bewijzen dat ik enkele maanden geleden een bestand via We Transfer verstuurd heb?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/47824-we-transfer/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag