Ik ben zelf woonachtig in Nederland, maar word een beetje moe van al het gedoe hier in Nederland wat betreft btw, inkomstenbelasting, evenuele naheffingen en heel die papierwinkel er om heen.
Het is bijna niet te volgen af en toe...
Ik zit er dan ook aan te denken om een bankrekening in Amerika te openen, en het geld daar te laten staan.
- Kan iemand me vertellen hoeveel btw, omzetbelasting en andere heffingen ik als ondernemer moet betalen als ik het in Amerika verdiende geld gewoon op een Amerikaanse rekening laat staan?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Dx3me
Dx3me
Ik ben ondernemer en doe zoeken met Amerika.
Ik ben zelf woonachtig in Nederland, maar word een beetje moe van al het gedoe hier in Nederland wat betreft btw, inkomstenbelasting, evenuele naheffingen en heel die papierwinkel er om heen.
Het is bijna niet te volgen af en toe...
Ik zit er dan ook aan te denken om een bankrekening in Amerika te openen, en het geld daar te laten staan.
- Kan iemand me vertellen hoeveel btw, omzetbelasting en andere heffingen ik als ondernemer moet betalen als ik het in Amerika verdiende geld gewoon op een Amerikaanse rekening laat staan?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/48039-hoeveel-omzetbelasting-betaal-ik-in-amerika/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag