Wij zijn sinds januari 2014 een VOF gestart. Ik en mijn compagnon hebben nooit afspraken gemaakt wat betreft de reiskosten. Nu maak ik veel meer kilometers qua ( woon werk verkeer ) deze kosten worden zakelijk opgevoerd maar krijg deze niet uit betaald.
Voor zover ik weet is het gebruikelijk om 0,19 per km uit te keren. Als ik dat alleen zou doen heb ik over de afgelopen 2 jaar een behoorlijk bedrag te goed.
Wat is hiervoor gebruikelijk en hoe kan dit het meest eerlijk worden opgelost ?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
vergrandel
vergrandel
Goedemiddag,
Wij zijn sinds januari 2014 een VOF gestart. Ik en mijn compagnon hebben nooit afspraken gemaakt wat betreft de reiskosten. Nu maak ik veel meer kilometers qua ( woon werk verkeer ) deze kosten worden zakelijk opgevoerd maar krijg deze niet uit betaald.
Voor zover ik weet is het gebruikelijk om 0,19 per km uit te keren. Als ik dat alleen zou doen heb ik over de afgelopen 2 jaar een behoorlijk bedrag te goed.
Wat is hiervoor gebruikelijk en hoe kan dit het meest eerlijk worden opgelost ?
Graag advies / ervaringen.
[verandering: titel]
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag