Wij bieden starterspakketten voor beginnende ondernemers, of ondernemers die willen vernieuwen of rebranden. Met dit pakket heb je gelijk je website, huisstijl, logo, visitekaartjes en bedrijfsfotografie makkelijk geregeld. Ook voor bedrijfsfilmpjes ben je bij ons aan het juiste adres.
Onze producten kunnen ook los afgenomen worden.
Een website is er al vanaf 499 euro en een starterspakket al vanaf 899 euro.
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Op dit moment zijn wij veel te vinden bij netwerk evenementen en beursen.
Echter zou ik graag feedback horen op onze pakketten van andere ondernemers om het product nog meer te versterken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een alles in 1 aanbieder voor ondernemerspakketten.
Het is nu mogelijk om met 1 telefoontje of je visitekaartjes, logo, briefpapier, enveloppen, twitter achtergrond, facebookbanner, bedrijfsfotografie, bedrijfsfilmpje, huisstijl en website te regelen.
Dus eigenlijk een snelle gemakkelijke manier voor ondernemers aanbieden voor een scherpe prijs.
Daarnaast bieden wij servicecontracten om de ondernemer niet op hoge kosten te jagen bij elke aanpassing van de website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij bieden meer producten in onze pakketten, daarnaast is ons instaptarief lager dan bij de meeste bedrijven en kunnen wij ook het drukwerk voor de ondernemer verzorgen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wij bieden sinds kort starterspakketten voor ondernemers aan.
Nu vroeg ik mij af wat de ondernemers op deze site van de starterspakketten vinden?
Dit om de pakketten zo aantrekkelijk mogelijk te kunnen maken voor ondernemers.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
VDSGraphics
VDSGraphics
Omschrijving van je concept:
Wij bieden starterspakketten voor beginnende ondernemers, of ondernemers die willen vernieuwen of rebranden. Met dit pakket heb je gelijk je website, huisstijl, logo, visitekaartjes en bedrijfsfotografie makkelijk geregeld. Ook voor bedrijfsfilmpjes ben je bij ons aan het juiste adres.
Onze producten kunnen ook los afgenomen worden.
Een website is er al vanaf 499 euro en een starterspakket al vanaf 899 euro.
http://www.vdsgraphics.com
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Op dit moment zijn wij veel te vinden bij netwerk evenementen en beursen.
Echter zou ik graag feedback horen op onze pakketten van andere ondernemers om het product nog meer te versterken.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Een alles in 1 aanbieder voor ondernemerspakketten.
Het is nu mogelijk om met 1 telefoontje of je visitekaartjes, logo, briefpapier, enveloppen, twitter achtergrond, facebookbanner, bedrijfsfotografie, bedrijfsfilmpje, huisstijl en website te regelen.
Dus eigenlijk een snelle gemakkelijke manier voor ondernemers aanbieden voor een scherpe prijs.
Daarnaast bieden wij servicecontracten om de ondernemer niet op hoge kosten te jagen bij elke aanpassing van de website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Wij bieden meer producten in onze pakketten, daarnaast is ons instaptarief lager dan bij de meeste bedrijven en kunnen wij ook het drukwerk voor de ondernemer verzorgen.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Wij bieden sinds kort starterspakketten voor ondernemers aan.
Nu vroeg ik mij af wat de ondernemers op deze site van de starterspakketten vinden?
Dit om de pakketten zo aantrekkelijk mogelijk te kunnen maken voor ondernemers.
Alvast bedankt voor de feedback.
Groetjes,
Remco
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51091-wat-vinden-jullie-van-onze-starterspakketten-voor-ondernemers/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag