The ICT & Networking Event

Aanbevolen berichten

Tja, geeft weinig hoop als je probeert te registreren en je krijgt dit:

 

RaiBzr.Db.Exceptions.RaiDbException - NotFound: uMsgErrorInSpRegisterShowRegistration **** RaiBzr.Db.Exceptions.RaiDbException - NotFound: uMsgErrorInSpStoreRegistration **** System.Data.SqlClient.SqlException - INSERT statement conflicted with COLUMN FOREIGN KEY constraint 'FK_REGISTRA_REGISTRAT_INVITER'. The conflict occurred in database 'raibzr', table 'Inviter', column 'InviterID'. The statement has been terminated.
Link naar reactie

Vanmiddag Tine bezocht. Af en toe vroeg ik mij af of ik niet per ongeluk op de verlate Autorai was beland. Ik geloof dat ik meer auto's dan nerds ben tegen gekomen. Maar wie nog wil gaan, het is zeker de moeite waard. Paar leuke nieuwe dingen gezien, waaronder een hele mooie thin-client van Sun, die ook geschikt is voor linux gebruikers.

jurist - interim manager legal - maar bovenal ondernemer 4legal ||legalalert | JuridischActueel |

Link naar reactie

Ik vond het maar zozo. Ik was meer op zoek naar innovatieve concepten, en behalve de WunderWall (wat heel erg lijkt op wat ik al bij Media Lab Europe heb gezien.) was er niet zo veel.

 

Vonden jullie niet dat KPN een hele kleine stand had? En waar was Nokia?

 

Hofstadter's Law: It always takes longer than you expect, even when you take into account Hofstadter's Law.

Link naar reactie

Stapels resellers, dienstverleners, service providers, e.d. en weinig bedrijven met eigen producten. Maar zeker wel een goed bezoek gehad want ik heb mijn ideeen eens tegen wat mensen kunnen houden hetgeen mijn toekomstplannen duidelijker maken :P

 

Groet,

 

Ron

Concepteule creatie van diensten, producten en belevenissen.

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    3 leden, 155 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.