Ik heb een vraag, hoe het precies zit met de loonheffing die ik moet betalen als ik iemand in dienst zou nemen die nu een uitkering heeft. (en ouder is dan 56 jaar)
Ik wil graag weten hoeveel ik aan loonheffingen moet betalen in dat geval.
Stel dat het netto loon 1000,00 euro per maand is, hoeveel zou ik dan bruto kwijt zijn als er rekening gehouden wordt met de premiekorting arbeidsgehandicapten en er geen loonheffingskorting van toepassing is (die wordt al bij de uitkering toegepast namelijk)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Deventer1
Deventer1
Ik heb een vraag, hoe het precies zit met de loonheffing die ik moet betalen als ik iemand in dienst zou nemen die nu een uitkering heeft. (en ouder is dan 56 jaar)
Ik wil graag weten hoeveel ik aan loonheffingen moet betalen in dat geval.
Stel dat het netto loon 1000,00 euro per maand is, hoeveel zou ik dan bruto kwijt zijn als er rekening gehouden wordt met de premiekorting arbeidsgehandicapten en er geen loonheffingskorting van toepassing is (die wordt al bij de uitkering toegepast namelijk)
sector electrotechnisch.
Wie kan mij een schatting geven?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/51187-iemand-aannemen-met-uitkering/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
7 antwoorden op deze vraag