Wat te doen met een verkoper op marktplaats die mijn factuur meegeeft met producten die niet van mij afkomstig zijn?
Heb nu al twee mensen die bij mij aankloppen voor garantie op deze goederen die ik niet geleverd heb. Ze tonen allebei dezelfde factuur, maar ik weet nog niet wie mijn facturen misbruikt.
Als ik de identiteit van de verkoper te weten kom, wat dan te doen? Aangifte bij de politie?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Jel
Jel
Wat te doen met een verkoper op marktplaats die mijn factuur meegeeft met producten die niet van mij afkomstig zijn?
Heb nu al twee mensen die bij mij aankloppen voor garantie op deze goederen die ik niet geleverd heb. Ze tonen allebei dezelfde factuur, maar ik weet nog niet wie mijn facturen misbruikt.
Als ik de identiteit van de verkoper te weten kom, wat dan te doen? Aangifte bij de politie?
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52318-iemand-verkoopt-met-mijn-factuurgegevens-op-marktplaats/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag