Ik ben 1 week geleden een webshop begonnen voor betaalbare dameskleding en ben dus erg nieuw op de markt. Ik heb niet veel marketingbudget dus ik ben opzoek naar goedkope/gratis manieren van marketing. Ik heb nu ongeveer 70 bezoekers per dag op mijn website en 0 aankopen.
Dit heb ik al gedaan:
- Ik heb een Weebly-blog
- Ik sta op Tweedehands.net met een aantal van mijn artikelen
- ik heb artikelen geplaatst op gratis advertentie pagina's
- Ik ben erg veel bezig met social media (Instagram: ruim 900 volgens, en Facebook: 103 vind ik leuks)
Heeft iemand nog tips voor meer bezoekers?
Groetjes!
Mod edit: actieve verwijzingen geschrapt. Deze kunnen als profielinformatie en handtekening opgenomen worden. Andere mogelijkheid: een 'Wat vinden jullie van mijn...'-topic openen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Iamnebula
Iamnebula
Hallo Iedereen!
Ik ben 1 week geleden een webshop begonnen voor betaalbare dameskleding en ben dus erg nieuw op de markt. Ik heb niet veel marketingbudget dus ik ben opzoek naar goedkope/gratis manieren van marketing. Ik heb nu ongeveer 70 bezoekers per dag op mijn website en 0 aankopen.
Dit heb ik al gedaan:
- Ik heb een Weebly-blog
- Ik sta op Tweedehands.net met een aantal van mijn artikelen
- ik heb artikelen geplaatst op gratis advertentie pagina's
- Ik ben erg veel bezig met social media (Instagram: ruim 900 volgens, en Facebook: 103 vind ik leuks)
Heeft iemand nog tips voor meer bezoekers?
Groetjes!
Mod edit: actieve verwijzingen geschrapt. Deze kunnen als profielinformatie en handtekening opgenomen worden. Andere mogelijkheid: een 'Wat vinden jullie van mijn...'-topic openen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/52562-meer-bezoekers-naar-mijn-webshop/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
38 antwoorden op deze vraag