• 0

Wie kent Averett?

Aanbevolen berichten

  • 0

Dit soort mensen en oplichters.........

 

als iemand deze mensen iets ergs aandoen, krijgen ze straf terwijl ze het wel verdienen om iets aangedaan te worden.

 

ik haat oplichters vroeger (toen ik klein was) was ik opgelicht door sylvana een of ander vaag stichting die beweert dat je geld gewonnen heb, maar dan moet je allerlei rare dingen kopen zoals´zand uit Isreal (wat gewone zand was). Uiteraard heb ik de beloofde geldprijs nooit ontvangen. Tuurlijk achteraf gezien kan je zeggen dat het dom is, maar ik heb wel mijn lesje hiervan geleerd en ben niet ingetrapt in Nigeria Scam (krijgt het nog dagelijks) en gelukkig dus ook niet in Averett en Eurospan. Kan er niks gedaan worden tegen de activiteiten van Eurospan en Averett

Link naar reactie
  • 0

Het zal wel kneusjes regenen, maar inderdaad; wel betaald aan eurospan!

 

:-[

 

Nee hoor, van mij krijg je een reusje! Zie het als leergeld. Jouw ervaring behoedt anderen weer voor dezelfde fout.

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account
Het blijft spannend!

 

Gisteravond, donderdag 14 april j.l., hebben wij een vergadering gehouden met onze investeerders om uw aanvraag te bespreken.

 

Daar wij er nog niet helemaal uitgekomen zijn, maar U toch graag van dienst willen zijn, is ruim na middernacht de vergadering gestaakt en besloten om deze hedenavond voort te zetten. Mede ook om onze investeerders tijd te gunnen er vandaag hun gedachten over te laten gaan.

 

???

 

 

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

Ben het uiteraard met jullie eens!

 

Mijn bericht is danook cynisch bedoeld!

 

Voorop gesteld ben ik wel iemand die zijn fouten toegeeft en ons allemaal exact op de hoogte kan houden van de manier van werken van Averett.

 

Als je de kosten met z'n allen zou delen is het een goedkoop onderzoek om zeker vast te stellen dat dit fake is.

 

Van fouten kan men leren!

Link naar reactie
  • 0

 

Als je de kosten met z'n allen zou delen is het een goedkoop onderzoek om zeker vast te stellen dat dit fake is.

 

Van fouten kan men leren!

 

Is wel een goed idee, de handen in elkaar slaan een soort potje maken om oplichters te nagelen!

Vervolgens kunnen de resultaten dan op HL gepublicieerd worden! en kunnen alle ondernemers van Nederland hier zien met wie ze niet in zee moeten gaan! :D

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie
  • 0

mijn reactie was een eerste reactie en eigenlijk niet zo gepast maar ik kan als excuus opvoeren dat ik de man achter Averett persoonlijk ken. Ik kan eigenlijk een boek over hem schrijven, maar of jullie daar nu weer behoefte aan hebben...

 

Ik denk dat ik al genoeg argumenten heb aangehaald om iedereen ervan te overtuigen dat ze niet met Averett in zee moeten gaan ook niet met Debbie Barkmeyer en ook niet met een Peter Verheijden, dit zijn aliassen die door dezelfde meneer worden gebruikt.

 

Ik vind het alleen triest dat mensen eerst slachtoffer moeten worden van dergelijke praktijken vooraleer er aandacht aan geschonken wordt. En dan nog op heel beperkte schaal. Zoals ik al eerder schreef, bij de officiele instanties moet je je melden als slachtoffer en met harde bewijzen. Anders "kan men er niets tegen doen".

 

Ik vind het wel opmerkelijk dat zelfs de "referenties" die hij gebruikte en die ik heb gecontacteerd, niet allemaal de moeite nemen om te reageren of actie te ondernemen.

"Wie angst heeft voor de toekomst, heeft die toekomst al half bedorven." Georges van Acker

Link naar reactie
  • 0
Gast Edwinvdw

 

Als je de kosten met z'n allen zou delen is het een goedkoop onderzoek om zeker vast te stellen dat dit fake is.

 

Van fouten kan men leren!

 

Is wel een goed idee, de handen in elkaar slaan een soort potje maken om oplichters te nagelen!

Vervolgens kunnen de resultaten dan op HL gepublicieerd worden! en kunnen alle ondernemers van Nederland hier zien met wie ze niet in zee moeten gaan! :D

 

Dit bedoel je denk ik niet heel serieus, als je dit serieus wel zou willen uitvoeren moet ja natuurlijk ook met andere dingen rekening houden, zoals valse meldingen omwille van de concurrentie en de vraag of dit wel legaal is.

Als iemand succesvol is met dit soort praktijken zou het uurtarief van een advocaat hem ook niet afschrikken

Link naar reactie
  • 0

Nee bedoelde natuurlijk bedoelde ik dit serieus want wat jij zegt jupiter had ik ook al in mijn hoofd, maar het is natuurlijk nooit erg om even een komische noot neer te zetten in zeer serieuze zaken!

 

Ben er echt van overtuigd dat iedereen hier even goed over moet nadenken. Iedere ondernemers moet even voor de geest halen wat hij zou doen! Iedereen kan hier van leren!

Some are born great, some achieve greatness and some have greatness thrust upon them

Link naar reactie
  • 0
Gast Verwijderd account

De investeerders zien er geen heil in en nu willen ze uit eigen zak iets proberen.

 

Kortom: Ik sta sterk in mijn schoenen en ben dit al vergeten, maar ze manipuleren je ook nog en geven mensen een goed gevoel.

 

Afbreken deze zogenaamde onderneming!!!!!

Link naar reactie
  • 0

Binnengekomen via de e-mail:

 

Geacht forum,

 

Bij deze reageren wij op een aantal berichtgevingen op uw website.

 

Het is onvoorstelbaar dat Eurospan wordt vergeleken met een zgn. onderneming als Avarett. Laatstgenoemde heeft zich enkele weken geprofileerd met een website waarvan het bedrog afstraalde alsmede een advertentie in de Telegraaf met eveneens een onwaarschijnlijk verhaal. Zoals inmiddels bekend is deze alweer met de noorderzon vertrokken. Overigens hebben wij in de afgelopen jaren meer dan een twintigtal om het zo maar te noemen Avarettjes meegemaakt welke allemaal na zeer korte tijd wederom van het firmament verdwenen.

 

Eurospan heeft daarentegen vele honderdduizenden geïnvesteerd in haar naamsbekendheid en is nog steeds op dezelfde wijze bereikbaar en operationeel gedurende 14 jaar. Eerst vanuit ons hoofdkantoor aan de Bergselaan 329 te Rotterdam (voormalig Rabobankkantoor) alsmede tegelijkertijd vanuit ons bijkantoor in St. Lenaarts ( tegenwoordig door de samenvoeging van gemeente's Brecht genaamd.)

 

Onze inschrijvingen bij K.v.K. te Rotterdam hebben wij op 15-2-01 teniet gedaan aangezien wij destijds ons bijkantoor in Brecht tot hoofdvestiging hebben doorgevoerd. Onze dossiernummers destijds waren 24265354 en 24266575 (laatste van Eurokrediet i.v.m. nog vele doorlopende consumptieve kredieten verstrekt door dhr. Sorber) Onze activiteiten zijn in België niet aan een inschrijving onderhevig in de K.v.K. doch wel een BTW nummer. Neemt u van ons aan dat een dergelijk BTW nummer in België niet zomaar wordt verstrekt. Overigens dit is BE 687 438 703 en staat op naam van dhr. Sorber h/o Eurospan. Heeft dus totaal niets te maken met Eurospan in Barendrecht. Dit is een totaal anders geaarde onderneming en heeft er destijds nooit een probleem van gemaakt dat wij eveneens onder de naam Eurospan actief waren. Erg belangrijk is te weten dat het merendeel van de aanvragen welke ons bereiken worden aangeleverd door de grotere accountantskantoren in Nederland. Bovendien zijn er diverse accountmanagers van de reguliere Banken in Nederland die ondernemers naar ons door verwijzen voor een stuk externe financiering. (vooral bij overname van bedrijven) Indien er een lening wordt verstrekt vind altijd ondertekening plaats op ons kantoor in Brecht in het bijzijn van de desbetreffende investeerder. Uitsluitend bij het verstrekken van Risicokapitaal (lees participatie) wordt de ondernemer, bij twijfel, geacht onze vergadering bij te wonen alvorens tot een definitief besluit over te gaan.

 

Na akkoord verklaring wordt alles notarieel vastgelegd. Er zijn overigens door Eurospan nog nooit kosten doorberekend ter grootte van ? 500,00 alvorens een plan door te nemen. Afspraken op ons kantoor zijn altijd kosteloos en vrijblijvend. Niet alle aanvragen zijn aan kosten onderhevig doch indien noodzakelijk kunnen deze nooit meer bedragen dan ? 470,00 en worden zelfs verrekend met de toekenning van een krediet. Wij juichen eerlijke concurrentie toe aangezien Eurospan slechts enkele projecten per week behandelen kan en wil terwijl de markt bijzond

er groot is. Dit heeft als voordeel dat de cliënt veelal binnen een week uitsluitsel en afronding van het geheel kan verwachten.

 

Over onze vaste werkwijze en de kans van slagen bestaan geen geheimen en worden tijdens het gesprek op ons kantoor volledig weergegeven. Ook referenties worden uitsluitend op ons kantoor verstrekt.

 

Uw website zou meer functionele waarde kunnen vertegenwoordigen indien er bepaalde zaken allereerst worden geverifieerd alvorens tot plaatsing over te gaan.

 

Met vriendelijke groet

 

W.E. Sorber

Eurospan

Leemstraat 23

2960 Brecht

België

Tel. 0032 3 3135446

Fax 0032 3 6058197

Link naar reactie
  • 0

Ik heb ook een email gestuurt naar hun reaktie was inderdaad dat het eerst 250 euro kost email terug gestuurt en dit was hun antwoord erop.

 

Begrijpelijkerwijs wilt U de kosten zo laag mogelijk houden. Echter hebben wij in het verleden enkele slechte ervaringen opgedaan met achteraf betalen en zelfs ook met “no cure – no pay” opdrachten. Vandaar dat onze directie sinds korte tijd heeft besloten dat alle aanvragen vooraf betaald dienen te worden.

 

Wij werken voornamelijk met risicokapitaal en om uw aanvraag goed voorbereidt in de vergadering te presenteren moeten wij vooraf ook investeren en dus kosten maken. Bovendien weten we dan ook zeker dat het om een serieuze financieringsaanvraag gaat, waarvoor wij graag onze nek uitsteken. Het is namelijk nog al eens voorgevallen dat bijvoorbeeld mensen bij meerdere aanbieders een aanvraag indienden en dan ineens tegen ons zeiden “het hoeft niet meer”, terwijl wij toch onze werkzaamheden verricht hadden.

 

Averett worldwide Group werkt niet conform “no cure – no pay”. Wij zijn een serieuze partij die samenwerkt met betrouwbare investeerders. Niet iedere aanvraag wordt door onze directie goedgekeurd om te mogen deelnemen aan de investeerdersvergadering. Een select aantal, waarin wij het volste vertrouwen hebben nemen wij in behandeling om voor te bereiden voor de vergadering. Dat wil zeggen dat op dat moment de aanvraag het serieuze traject in gaat en dus ook onze kosten betaald zullen moeten worden.

 

 

 

Indien U verdere stappen wenst te ondernemen om de aanvraag in werking te stellen, verneem ik graag van U. Anders rest mij nog U veel succes te wensen met het vinden van een passende financiering c.q. investering.

 

Hopend U hiermee voldoende geïnformeerd te hebben.

 

Met vriendelijke groeten,

Averett Worldwide Group

Liselotte Broeckx

afd. investments

 

 

Link naar reactie
  • 0

Ik kreeg vanmorgen een email terug van Averett met het volgende:

 

Zou U ons nader kunnen informeren omtrent uw plannen inzake een financieringsbehoefte.

 

Onlangs hebben wij op de vergadering uw ontvangen e-mails besproken en een partij gevonden die eventueel bereidt is naar uw stukken te kijken. De beoogde kosten zullen door de desbetreffende partij voorgefinancierd worden en in een later stadium met het verstrekken van de financiering verrekend worden.

 

In afwachting van uw reactie verblijf ik met vriendelijke groeten,

 

Averett Worldwide Group

 

Liselotte Broeckx

 

Ik stuurde een email dat ik niet die beoogde 250 euro als eerste zou betalen.

 

Wat denken jullie kan ik het gewoon proberen het kost nu niets alleen als ik een financiering rond krijg.

Link naar reactie
  • 0

Wat denken jullie kan ik het gewoon proberen het kost nu niets

 

Misschien kun je je tijd beter besteden aan het opbouwen van je bedrijf. Met ander woorden, dit is neit echt interessant voor op dit forum...

 

(Ik heb dit topic even gemerged met het andere topic hierover, een nieuw topic openen is niet nodig).

Link naar reactie
  • 0

De beoogde kosten zullen door de desbetreffende partij voorgefinancierd worden en in een later stadium met het verstrekken van de financiering verrekend worden.

 

Hier staat dus NIET dat je niet hoeft te betalen als de financiering niet rond komt.

 

Hier staat WEL; we gaan kosten maken, u hoeft ze niet nu te betalen maar later, eventueel te verrekenen met de finciering, zo niet DAN TE BETALEN DOOR U, UIT EIGEN ZAK!

Heeft mijn antwoord je goed geholpen? Dan is een reusje nooit weg.

 

contact: www.dewitte.org | Innovation + Business + Finance

Link naar reactie
  • 0

In december vorig jaar heb ik zaken gedaan met Averett. Ik moest al mijn plannen indienen en heb dat zodoende ook gedaan.

Daarna heb ik ee ngoedkeuring gekregen dat ze er iets in zagen en het konden inbrengen in de vergadering.

Toen moest ik 250,- excl. btw betalen als kantoorkosten. Eerst was ik huiverig maar heb het toch gedaan.

De 1e vergadering werd mijn plan afgewezen en in de 2e vergadering werd nadere info gevraagd, zodoende een week uitgesteld.

Daarna werd ik uitgenodigd op kantoor en werd mij een overeenkomst voorgelegd, want er was een akkoord over de financiering. Die heb ik toen laten toesten bij een groot advocatenkantoor, maar er was niks speciaals aan op te merken.

Toen ik die overeenkomst getekend had werd er een afspraak gemaakt bij een notaris voor de transactie. Er waren toen 2 personen van Averett bij aanwezig. Binnen drie dagen had ik de beschikking over de gelden op mijn bankrekening. Ik heb nu 4 maanden afgelost en moet bekennen dat ik tot op heden nog geen enkele slechte ervaring met deze partij heb.

 

Link naar reactie
  • 0

averett heeft voor de zekerheid maar de website met die onzinfoto's van het kantoor uit de lucht gehaald.

 

Ze beloven binnenkort met een website te komen met daarop een duidelijk overzicht van de activiteiten alsmede een "echt" bezoekadres ::)

 

1-0 voor HL door K.O. ;D

Link naar reactie
  • 0

Voor zover ik heb kunnen oordelen heb ik geen valse informatie op hun website gezien.

Twee kantoorpanden die op de site afgebeeld stonden heb ik ook in het echt bezocht, afgelopen december en januari. Daarnaast heb ik ook nog een kantoor in Nederland bezocht, maar dat was tijdelijk omdat ze op zoek zouden zijn naar een nieuwe lokatie. Dat weet ik dus niet?!

Daarnaast ben ik ook met mijn vriendin met carnaval op vakantie geweest in Isla de Margarita en heb daar eveneens de zaken bezocht die op de site vermeld stonden. Daar trof ik 1 dag ook een persoon van Averett aan, welke bij de notaris was. We hadden daar afgesproken.

Ik moet eerlijk zeggen, ik kijk al geruime tijd op deze site en heb eigenlijk nooit een bericht geplaatst. Maar nu zag ik over Averett en wil ik toch zeggen dat ik absoluut geen slechte ervaringen met ze heb. Anders had ik dat ook wel vermeld. Ik ben met een BKR heel goed door Averett geholpen!

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    10 leden, 156 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.