De laatste tijd ben ik veel bezig geweest om mijn website opnieuw in te richten. Ik heb een coachpraktijk (eenmansbedrijf) en wil met mijn website mensen aanspreken tussen de 35-45 jaar. Ik richt me op persoonlijk leiderschap en help mensen zich weer sterk te voelen in hun werk en privé door me te richten op een aantal aspecten waar deze leeftijdsgroep tegenaan loopt.
Mijn website: www.ingridvandenbosch.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb aan verschillende mensen feedback gevraagd over de teksten. Ik heb de testen laten nakijken door een tekstschrijver. Ik heb ook een aantal webinars gevolgd en tips gekregen over de inrichting en dit proberen toe te passen. Toch merk ik dat wel redelijk aantal mensen op mijn website kijken maar alsnog geen contact opnemen. Omdat ik zo in de materie zit vind ik het moeilijk om te beoordelen of de inhoud mijn doelgroep te weinig aanspreekt of dat ik me gewoon richt op de verkeerde zoekwoorden in google.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Meer mensen die contact met mij opnemen via mijn website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is veel aanbod in de coaching. Ik probeer me te onderscheiden door me te richten op persoonlijk leiderschap.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou graag opbouwende feedback ontvangen over:
De inrichting van mijn teksten.
Of mijn teksten inhoudelijk voldoende aanspreken.
Of mijn site duidelijk laat voorkomen wat ik doe.
SEO technisch goed in elkaar zit.
Of hij commercieel genoeg is. (aan de call to action wordt gewerkt. Ik ben nog aan het uitvinden hoe ik dat erin moet zetten).
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ingbo
Ingbo
Omschrijving van je concept:
Beste Forum leden,
De laatste tijd ben ik veel bezig geweest om mijn website opnieuw in te richten. Ik heb een coachpraktijk (eenmansbedrijf) en wil met mijn website mensen aanspreken tussen de 35-45 jaar. Ik richt me op persoonlijk leiderschap en help mensen zich weer sterk te voelen in hun werk en privé door me te richten op een aantal aspecten waar deze leeftijdsgroep tegenaan loopt.
Mijn website: www.ingridvandenbosch.nl
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Ik heb aan verschillende mensen feedback gevraagd over de teksten. Ik heb de testen laten nakijken door een tekstschrijver. Ik heb ook een aantal webinars gevolgd en tips gekregen over de inrichting en dit proberen toe te passen. Toch merk ik dat wel redelijk aantal mensen op mijn website kijken maar alsnog geen contact opnemen. Omdat ik zo in de materie zit vind ik het moeilijk om te beoordelen of de inhoud mijn doelgroep te weinig aanspreekt of dat ik me gewoon richt op de verkeerde zoekwoorden in google.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Meer mensen die contact met mij opnemen via mijn website.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Er is veel aanbod in de coaching. Ik probeer me te onderscheiden door me te richten op persoonlijk leiderschap.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Ik zou graag opbouwende feedback ontvangen over:
De inrichting van mijn teksten.
Of mijn teksten inhoudelijk voldoende aanspreken.
Of mijn site duidelijk laat voorkomen wat ik doe.
SEO technisch goed in elkaar zit.
Of hij commercieel genoeg is. (aan de call to action wordt gewerkt. Ik ben nog aan het uitvinden hoe ik dat erin moet zetten).
Alvast hartelijk dank!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/53295-graag-feedback-op-mijn-website-van-mijn-coaching-praktijk/Aanbevolen berichten
17 antwoorden op deze vraag