Ik ontvang graag wat tips naar aanleiding van de onderstaande casus:
Sinds Juni van dit jaar heb ik een webshop online gezet voor één specifiek product. Het probleem is dat de website nog niet goed aan het ranken is in Google. Dit heeft wat tijd nodig natuurlijk en ik ben dagelijks bezig om content toe te voegen. Plus zaken te optimaliseren om zo meer organisch gevonden te worden zonder dat ik hiervoor Google moet gaan betalen.
Om verkoop te behalen maak ik nu gebruik van betaald verkeer:
Google adwords
Marktplaats admarkt
Facebook ads
Bovenstaande levert een prima ROI op genoeg om te blijven adverteren en ook nog prima te verdienen.
Ik heb mijn product ook op de marktplaats achtige websites aangemeld welke gratis zijn.
Welke mogelijkheden zijn er nog meer om mijn product aan te bieden betaald / onbetaald? Wellicht mis ik iets?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sjaarloos1
Sjaarloos1
Ik ontvang graag wat tips naar aanleiding van de onderstaande casus:
Sinds Juni van dit jaar heb ik een webshop online gezet voor één specifiek product. Het probleem is dat de website nog niet goed aan het ranken is in Google. Dit heeft wat tijd nodig natuurlijk en ik ben dagelijks bezig om content toe te voegen. Plus zaken te optimaliseren om zo meer organisch gevonden te worden zonder dat ik hiervoor Google moet gaan betalen.
Om verkoop te behalen maak ik nu gebruik van betaald verkeer:
Google adwords
Marktplaats admarkt
Facebook ads
Bovenstaande levert een prima ROI op genoeg om te blijven adverteren en ook nog prima te verdienen.
Ik heb mijn product ook op de marktplaats achtige websites aangemeld welke gratis zijn.
Welke mogelijkheden zijn er nog meer om mijn product aan te bieden betaald / onbetaald? Wellicht mis ik iets?
Tips zijn dan ook welkom!
Bvd.
Jarno
[verandering: titel]
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54253-webshop-marketing-mogelijkheden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag