Ik ben nu bijna een jaar voor mijzelf bezig en het gaat aardig goed.
Nu wil mijn vriendin echter op vakantie en daardoor begin ik een beetje te stressen ;D
Nu wilde ik graag eens weten hoe jullie dit doen.
Ik heb vaste klanten met projecten voor onbepaalde tijd.
Ik spreek dus per klant af hoeveel uur zij in de maand willen afnemen.
Als ik er een weekje tussen uit ga kan ik het denk ik wel redden (als ik hard door bikkel) om de uren die ik mis in die week op een ander moment in te vullen.
De factuur blijft dan gewoon hetzelfde als altijd.
Ik kan er ook voor kiezen om de uren van die week niet te maken en dan valt de factuur wat lager uit die maand.
Misschien een hele rare vraag, maar hebben jullie hier ervaring mee en hoe pakken jullie dit aan?
Uiteraard zal ik klanten op tijd inlichten dat ik op vakantie ga en dat ik telefonisch niet bereikbaar ben en beperkt per mail.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Wout1991
Wout1991
Hoi Allemaal,
Ik ben nu bijna een jaar voor mijzelf bezig en het gaat aardig goed.
Nu wil mijn vriendin echter op vakantie en daardoor begin ik een beetje te stressen ;D
Nu wilde ik graag eens weten hoe jullie dit doen.
Ik heb vaste klanten met projecten voor onbepaalde tijd.
Ik spreek dus per klant af hoeveel uur zij in de maand willen afnemen.
Als ik er een weekje tussen uit ga kan ik het denk ik wel redden (als ik hard door bikkel) om de uren die ik mis in die week op een ander moment in te vullen.
De factuur blijft dan gewoon hetzelfde als altijd.
Ik kan er ook voor kiezen om de uren van die week niet te maken en dan valt de factuur wat lager uit die maand.
Misschien een hele rare vraag, maar hebben jullie hier ervaring mee en hoe pakken jullie dit aan?
Uiteraard zal ik klanten op tijd inlichten dat ik op vakantie ga en dat ik telefonisch niet bereikbaar ben en beperkt per mail.
Ik ben erg benieuwd hoe jullie hier tegen aankijken.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/54357-als-zzper-op-vakantie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag