Ik ben van plan om binnenkort met een vennoot een restaurant te beginnen. We hadden een pand op het oog, en de verhuurder heeft besloten dat hij het pand aan ons wil verhuren. Aangezien er meerdere gegadigden voor het pand waren...zijn we uiterst content dat wij in zijn pand mogen.
Nu komt het volgende....
Pand was voorheen een winkelruimte.
Nu zit er een horecabestemming op.
Verhuurder verbouwt het pand nu, zodat het voldoet aan alle inrichtingseisen
die nodig zijn om zware horeca te kunnen draaien.
Eind juni moet het klaar zijn. Begin jullie kan ik aan de gang om het pand
te gaan inrichten. Juli en augustus mag ik gratis huren en per 1 september zou ik dan pas huur moeten betalen,
Verhuurder wil dolgraag dat ik binnen nu en 10 dagen teken.
Terwijl ik liever nog een mnd wacht, omdat er nog wat financiele dingen zijn die ik en mijn vennoot moeten regelen en ik eigenlijk liever teken als het pand eind juni klaar word opgeleverd.
Ik wil het pand dolgraag en de intentie is ook om het pand te huren.
Maar om de huurovereenkomst te tekenen omdat de verhuurder het zo graag snel wil en hij zegt dat er meerdere huurders staan te springen om het pand te mogen huren.....
Hoe kan ik de verhuurder tevreden houden, zodat hij nog een maand wacht...totdat ik alles voor elkaar heb?
Is een aanbetaling een optie of intentieverklaring...ik noem maar wat.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Sushi
Sushi
Dag allemaal!!
Ik heb een probleem.
Ik ben van plan om binnenkort met een vennoot een restaurant te beginnen. We hadden een pand op het oog, en de verhuurder heeft besloten dat hij het pand aan ons wil verhuren. Aangezien er meerdere gegadigden voor het pand waren...zijn we uiterst content dat wij in zijn pand mogen.
Nu komt het volgende....
Pand was voorheen een winkelruimte.
Nu zit er een horecabestemming op.
Verhuurder verbouwt het pand nu, zodat het voldoet aan alle inrichtingseisen
die nodig zijn om zware horeca te kunnen draaien.
Eind juni moet het klaar zijn. Begin jullie kan ik aan de gang om het pand
te gaan inrichten. Juli en augustus mag ik gratis huren en per 1 september zou ik dan pas huur moeten betalen,
Verhuurder wil dolgraag dat ik binnen nu en 10 dagen teken.
Terwijl ik liever nog een mnd wacht, omdat er nog wat financiele dingen zijn die ik en mijn vennoot moeten regelen en ik eigenlijk liever teken als het pand eind juni klaar word opgeleverd.
Ik wil het pand dolgraag en de intentie is ook om het pand te huren.
Maar om de huurovereenkomst te tekenen omdat de verhuurder het zo graag snel wil en hij zegt dat er meerdere huurders staan te springen om het pand te mogen huren.....
Hoe kan ik de verhuurder tevreden houden, zodat hij nog een maand wacht...totdat ik alles voor elkaar heb?
Is een aanbetaling een optie of intentieverklaring...ik noem maar wat.
IK hoop dat u allen mij kan helpen.
Thx,
Sushi
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/5583-huurovereenkomst-horeca/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag