Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
hilde termote
hilde termote
Beste collega's ondernemers
Ik verkoop body&mind vakanties te Marokko. Time out, even tijd voor jezelf op een andere manier.
Waar zit ik even vast, wat is mijn vraag?
Hoe communiceer ik dat er een prijs aan mijn product hangt.
Dat de potentiele deelnemer ofwel zo wie zo over het budjet beschikt of dat deze weet dat hij zal
dienen een keuze te maken of hij/zij in zichzelf wenst te investeren en daar iets voor over heeft.
Dat het niet enkel over interesse in mijn product gaat, maar ook over "ik maak de keuze".
Op die manier kan ik directer werken en verlies ik ook geen tijd aan gesprekken met op het einde, oh ik ga nog wat sparen, back to verlanglijstje.
Hartelijk dank voor jullie reacties.
Hilde
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/56204-boodschap-ivm-prijs-product-naar-potentiele-klant-toe/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag