• 0

Op zoek naar een bedrijfs- of productnaam (verzameltopic)

Ik ben nu met mijn ondernemingsplan zover dat Ik het een naam moet gaan geven.

Ik weet wel wat Ik ga doen. Maar hoe noem Ik het?

Ik ga mij zelf verhuren op basis van zzp. Ik ga technische ondersteuning verlenen op zeer uiteenlopende werkzaamheden. Dit varieerd van Metaalbewerking tot Technische automatisering. Ik heb een zeer brede technische ervaring en scholing. Ik denk dus aan de klusbussen, maar dan anders. Zeg Technische Serviceverlening, Support ..enz.

Ik zoek dus een mooie naam en naam voor de website, voorheen Creasoft. Ja die, ;) De basis voor alleen Software is te smal, vandaar mijn vraag.Ik moet nu een nl website en kvk aanvragen. Maar ben het nog niet eens over de naam. Iemand een idee? dank en Gr Henk,

 

[edit]Titel aangepast aan verzameltopic - mod[/edit]

 

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

Hallo, wie kan mij helpen met een naam voor ons bedrijf? dit is echt moeilijk! Onze achternaam is Hamstra. We gaan spullen leveren voor badkamers (meubels, stoomcabines en tegeltjes) maar ook tuinsets, jaccuzi's en andere meubels en in de toekomst nog meer groothandel.

Weet iemand een pakkende naam? Misschien iets met Outlet of Dump?

Of juist niet? Ik hoop dat jullie ons kunnen helpen, alvast bedankt!

o, ja we zitten in Harderwijk

 

Bad&Tuin, Bad&Nat, WetLet, Hamstraal, Harderwijkse Badspullen Outlet

Link naar reactie
  • 0

Wij zijn een MKB bedrijfje.. 6 werknemers en bevinden ons in de reclamebranche. Nu zijn we zover gekomen om een nieuwe emaildienst aan te bieden aan bestaande klanten. Alles wat we nodig hebben, hebben we en is volledig uitgewerkt. We kunnen alleen niet op een leuke naam komen. De naam voor de mailingdienst word daarbij ook meteen een domeinnaam. De naam van ons bedrijf is MAL reclame.

Ik hoop dat er een hele creatieve higherleveler rondloopt die ons kan helpen met een passende naam.

 

Alvast bedankt!

maze

Link naar reactie
  • 0

msteer ik voel enige samentrekking van mijn naam :P

e-mazing hadden wij zelf al verzonnen trouwes.. maar deze is afgeketst.

de naam MKB-mailing was er eigenlijk al door, maar na lang overleg is deze wederom afgeketst. De naam is te lang :-\

Link naar reactie
  • 0

Iemand nog andere suggesties? ???

 

Jawel maar .......

 

Ik heb deze draad eens teruggelezen en gekeken waarom ik eigenlijk weinig meer reageer. Ik vroeg mij af of mensen mijn suggesties misschien maar niks vinden. Dus heb ik eens wat domeinnamen gechecked van namen die ik voorgesteld heb.

Drie keer raden .......

 

Het woord dankjewel komt minder voor in deze draad.

 

Link naar reactie
  • 1

De meeste suggesties worden genegeerd. Vragen om extra informatie worden niet beantwoord. Deze draad is vooral voor de luie namenzoekers. Wie bereid is zelf een beetje moeite te doen voor naamsuggesties kan een wat uitgebreider beschrijving van plannen en initiatieven in een apart topic plaatsen. Een platte oproep plakken we echter weer aan deze draad, vooral om te laten zien hoeveel mensen om een naam vragen en hoe lastig het is om precies de goeie te vinden.

 

Hoewel er ook weleens eentje doorkomt... 8)

 

Volgens mij is er al een keer of vier gevraagd naar een naam voor een maildienst. Enormail kwam uit de koker van een HL-gedachtenwisseling en ik herinner me iets met de Pony Express, al kan ik die niet meer vinden...

Hiep hiep hoera: honderd jaar A4  :partying-face:  (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)

Link naar reactie
  • 0

;D Bij deze dankjewel dan :P

 

maar enormail had ik idd ook al gelezen. En omdat wij MAL reclame zijn heb ik er enormal van gemaakt. Ik heb samen met mijn collega een stuk of 30 namen verzonnen. Maar degene die eruit sprong was al bezet. Daarom ging ik hier om een naam vragen omdat ik er wanhopig van word :P Maar je hebt idd wel gelijk. Ik heb het ff nagezocht in allerlei draadjes maar heb dankjewel sowieso niet vaak terug gevonden.

iMal vond ik ook wel wat hebben trouwes. :-*

Link naar reactie
  • 1

Bedankje is aardig, maar blijft staan dat je geen enkele informatie biedt over de dienst. Dan kunnen we ook weinig gerichte namen noemen en daar is het resultaat al naar zoals je zelf opmerkt. Is het een b2b dienst, nederlandse markt? Kun je iets met postmees.nl? Waarom al die engelse namen?

 

Opmerkelijk is het wel dat tekstschrijvers en reclamemakers geen namen kunnen verzinnen. Van de Hamstra's is ook niks meer vernomen, maar dat kan natuurlijk nog weer komen...

"The secret is to take an existing product, service or concept and then take it up a level by applying your own vision and creativity."

Link naar reactie
  • 0

Bedankje is aardig, maar blijft staan dat je geen enkele informatie biedt over de dienst. Dan kunnen we ook weinig gerichte namen noemen en daar is het resultaat al naar zoals je zelf opmerkt. Is het een b2b dienst, nederlandse markt? Kun je iets met postmees.nl? Waarom al die engelse namen?

 

MAL reclame biedt een mailing aan bestaande klanten aan. B2B en het is nationaal. Een kleine opmerking, bedankt daarvoor trouwes ;) het woord maze of iets wat daar op liijtk heeft niets te maken met de service en/of naam van het bedrijf. Het is gewoon een alias voor mij :P Engelse namen of Nederlandse namen maken niet uit. Als het maar opvallend en uitnodigend is. Korte samenvatting; Het is een MAL mailservice waarvoor we een naam willen bedenken en daarvoor tegelijkertijd een domeinnaam aan vast willen plakken. Het liefst een zo kort mogelijke naam of afkorting.

 

Ik hoop dat het zo duidelijk is naar wat we zoeken, zoniet.. dan hoor ik het vanzelf ;)

Link naar reactie
  • 0

 

Misschien iets meer vertellen over de positionering van je bedrijf? Zitten jullie hoog in het segment of is het juist toegankelijk? Gaat het om een welness-gevoel of meer sportief gericht? Gezondheidsinstituut-gevoel of meer fijn en gezellig dames onder elkaar tutten?

 

Hoi Annedien,

 

Het wordt een heel toegankelijke salon aan huis. Wel met een apparte entree zodat we werk en prive goed gescheiden kunnen houden. We gaan schoonheidsbehandelingen en afslankbegeleiding aanbieden dmv warmtecabines en dieeten.

 

Hetgeen dat we uit willen stralen is om op een zeer persoonlijke maar professionele manier mensen te begeleiden bij het afslanken. Mensen die bewust met hun lichaam bezig zijn willen er graag goed uitzien vandaar de combinatie met de schoonheidsbehandelingen & massages.

 

We willen mensen het gevoel geven dat ze gezond, fit & mooi zijn. Of dat kunnen worden natuurlijk ;)

 

Groetjes Michel & Patricia

Beter spijt van de dingen die je wel hebt gedaan, dan van de dingen die je niet hebt gedaan!

Link naar reactie
  • 0

Voor een project ben ik op zoek naar een bedrijfsnaam. Het project betreft:

 

Het betaalbaar (zeg gerust goedkoop) ontwikkelen van websites. We willen echter niet onder de sites iets zetten als "ontwikkeld door goeiekopewebsites!!!!.nl" omdat dit het imago van onze klant niet ten goede komt.

 

Aan dit concept voegen we ook huisstijlen, visitekaartjes enzovoorts toe.

 

Wat betreft naam zitten we te denken aan een korte internationale naam. Het probleem is dat deze domeinen al bezet zijn vandaar dat we nu een beetje vast zitten.

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie
  • 0

Beste mensen,

 

Mijn hersens willen niet meer! Ik ben al weken mijn hoofd aan het breken om een goede naam te verzinnen voor mijn werving en selectiebureau (sales&marketing, ict en financieel personeel)

 

De dienst die ik lever, is eerlijk gezegd niet uniek, er zijn veel spelers op de markt die precies hetzelfde doen. Uiteraard ben ik wel van mening dat ik met mijn manier van werken een toegevoegde waarde voor mijn opdrachtgevers ben.

 

Wat is in ieder geval belangrijk voor de naam?

1. bij voorkeur de lading van mijn corebusiness dekken (werving en selectie)

2. moet zowel de kandidaat als de opdrachtgever aanspreken

3. moet "lekker bekken" / goed uit te spreken/makkelijke spelling

4. makkelijk te onthouden

5. origineel (is erg moeilijk)

 

Namen die ik tot nu toe bedacht heb: (en nog nog niet bezet zijn)

 

1. Recruiting Partners

2. People Partner

3. Selexxion

4. LinkedPeople

5. RecruitmentLink

6. People-Link

7.RecruitPeople

8. RecruitCompany

9. RecruitCapacity

 

Heeft iemand nog een briljant idee ???

 

Alle suggesties zijn welkom!

 

Link naar reactie
  • 0

topvisi, qualqo, q-mango, w-w-w-2-0, frislam, q-que-le-q, aaa-rating, demixxo, bushi-bushi, googlexi

Beste Msteer,

 

Allereerst bedankt voor je ideeën! Topvisi vind ik zeker een leuke! We hebben tevens een andere web2.0 naam of hoe je het ook noemt gevonden: http://bunyoo.com/ We gaan even kijken wat we nou precies willen, een Nederlandse naam of een vage web2.0 wat wel hip is natuurlijk ;)

Bezoekhetziekenhuis.nl: Eenvoudig bezoeken plannen aan de patiënt en communiceren met patiënt, familie en vrienden. ! Maak een account aan als een familielid in het ziekenhuis ligt en je kunt gezamenlijk de bezoektijden inplannen.

Link naar reactie

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    7 leden, 135 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.