Ik snap niet goed wat ik moet invullen bij Activia en Passia van de Belastingaangifte. Ik heb een eenmanszaak met als dienst consultancy. Gestart met de onderneming op 1 januari 2016. Zakelijk vermogen was toen Euro 0,-
Als voorbeeld:
In 2016 heb ik iedere maand een factuur gestuurd van Euro 10.000 ex BTW
De aftrekbare kosten waren in geheel 2016 Euro 2000.
De winst over 2016 was dus 118.000
Ik heb iedere maand 2000 opgenomen van de zakelijke rekening als loon (betaling prive uitgaves als boodschappen, hypotheek etc)
ik heb in 2016 geen storting naar de zakelijke rekening gedaan.
Wat wil ik waar in bij activa en passiva om deze in balans te krijgen?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
mvdb22
mvdb22
Ik snap niet goed wat ik moet invullen bij Activia en Passia van de Belastingaangifte. Ik heb een eenmanszaak met als dienst consultancy. Gestart met de onderneming op 1 januari 2016. Zakelijk vermogen was toen Euro 0,-
Als voorbeeld:
In 2016 heb ik iedere maand een factuur gestuurd van Euro 10.000 ex BTW
De aftrekbare kosten waren in geheel 2016 Euro 2000.
De winst over 2016 was dus 118.000
Ik heb iedere maand 2000 opgenomen van de zakelijke rekening als loon (betaling prive uitgaves als boodschappen, hypotheek etc)
ik heb in 2016 geen storting naar de zakelijke rekening gedaan.
Wat wil ik waar in bij activa en passiva om deze in balans te krijgen?
Dank voor de reactie!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/57284-activa-en-passiva/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag