Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Ilja van Roon
Mijn werkkamer heeft welgeteld 1 stopcontact (en een electrapunt voor licht). Nu staat erop dat ding toch wel een behoorlijk aantal apparaten, en vroeg ik mij af - nu ik er nog een ding op wil zetten - of ik dan niet teveel vermogen trek.
Op het ene stopcontact staan nu
- een laptop
- een stereo met vier afzonderlijke gevoede elementen
- een speakerset
- printer
- externe harde schijf
- wifi router
- 20" LCD monitor
- opladers voor 2 headsets, videocamera en PDA
- halogeen bureaulamp
- staande kamerlamp
- shredder
DAMN wat een zooi apparatuur. Nu staat dat niet alles tegelijk aan, maar toch. Nu wil ik op den duur in deze ruimte een werkplek voor mijn vrouw maken. Die dan dus nog een bureaulamp en d'r computer moet aansluiten.
Kan iemand mij zeggen waar ik echt problemen kan gana creeren met mijn electra? Is er een manier op uit te rekenen (wattages optellen of zo) wat er wel en niet kan? Kan ik iets in de meterkast vinden dat zegt hoeveel vermogen/amperage er op een groep mag staan).
Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.