Ben betrokken bij de online marketing van een nieuwe professionele bemiddelingsdienst waarin allerlei activiteiten ontplooid worden in social media. Een fascinerend spel van activeren, combineren (video, banners, artikelmarketing, user-generated content, open groepen en gesloten groepen) en balanceren.
We zoeken immers overtuiging maar willen overkill vermijden.
Nou schuiven er ook mensen aan (aan de marketing-desk) die volgens mij hun kennis halen van Amerikaanse online marketing-communities. Ik zie het aan de toonzetting, aan de teksten, aan de conversie-trucjes. We testen uiteraard, maar er zijn zoveel variabelen dat je niet snel weet waar een succes of falen aan te wijten is.
Persoonlijk ben ik meer voor naturel, niet van dat overdreven 10 tips for online greatness. Maar wellicht is dat te calvinistisch. Te relativerend. Wat vinden jullie?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4 (DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
TwaBla
Ben betrokken bij de online marketing van een nieuwe professionele bemiddelingsdienst waarin allerlei activiteiten ontplooid worden in social media. Een fascinerend spel van activeren, combineren (video, banners, artikelmarketing, user-generated content, open groepen en gesloten groepen) en balanceren.
We zoeken immers overtuiging maar willen overkill vermijden.
Nou schuiven er ook mensen aan (aan de marketing-desk) die volgens mij hun kennis halen van Amerikaanse online marketing-communities. Ik zie het aan de toonzetting, aan de teksten, aan de conversie-trucjes. We testen uiteraard, maar er zijn zoveel variabelen dat je niet snel weet waar een succes of falen aan te wijten is.
Persoonlijk ben ik meer voor naturel, niet van dat overdreven 10 tips for online greatness. Maar wellicht is dat te calvinistisch. Te relativerend. Wat vinden jullie?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/58504-online-marketing-the-american-way/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
22 antwoorden op deze vraag