vandaag een webdesign buro over de vloer gehad voor de vormgeving etc van mijn website(s). Kreeg net de offerte binnen en viel van mijn stoel toen ik het bedrag zag. Er zijn vast wel webdesigners in Noord-Holland en omstreken die een meer realistische prijs vragen.
Ter leringhe ende vermaek, hierbij een deel van de offerte:
Werkzaamheden Aantal Prijs/Pag. Bedrag
Ontwerp en opmaak van een html-site € 1700,-
Ontwerp en opmaak PDA van een pda-site € 650,-
Optimaliseren voor zoekmachines € 250,-
Implementatie CMS-Systeem € 495,-
CMS-Module “Statistieken” € 0,-
CMS-Modules 5 a € 170,- € 850,-
Totaal € 3945,-
voor een simpele html-site, 2*10 pagina's, logo en content al gereed, vind ik dit absurd veel geld.
natuurlijk wil ik best wat betalen voor een cms, zodat ik mijn eigen content kan beheren.
vervolgens geef ik het bureau de tip van het boek van kees-jan deelstra, handboek zoekmachinemarketing, moet ik daar ook nog voor betalen! voor zo'n goede tip zou ik korting moeten krijgen.
pda-geschikt maken: resolutie uitvregen en een ander stylesheet laden, kan toch niet zo moeilijk zijn?
wie kan het beter? ben benieuwd, hoor graag van jullie.... ;D
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Edo van Santen
Edo van Santen
vandaag een webdesign buro over de vloer gehad voor de vormgeving etc van mijn website(s). Kreeg net de offerte binnen en viel van mijn stoel toen ik het bedrag zag. Er zijn vast wel webdesigners in Noord-Holland en omstreken die een meer realistische prijs vragen.
Ter leringhe ende vermaek, hierbij een deel van de offerte:
Werkzaamheden Aantal Prijs/Pag. Bedrag
Ontwerp en opmaak van een html-site € 1700,-
Ontwerp en opmaak PDA van een pda-site € 650,-
Optimaliseren voor zoekmachines € 250,-
Implementatie CMS-Systeem € 495,-
CMS-Module “Statistieken” € 0,-
CMS-Modules 5 a € 170,- € 850,-
Totaal € 3945,-
voor een simpele html-site, 2*10 pagina's, logo en content al gereed, vind ik dit absurd veel geld.
natuurlijk wil ik best wat betalen voor een cms, zodat ik mijn eigen content kan beheren.
vervolgens geef ik het bureau de tip van het boek van kees-jan deelstra, handboek zoekmachinemarketing, moet ik daar ook nog voor betalen! voor zo'n goede tip zou ik korting moeten krijgen.
pda-geschikt maken: resolutie uitvregen en een ander stylesheet laden, kan toch niet zo moeilijk zijn?
wie kan het beter? ben benieuwd, hoor graag van jullie.... ;D
Pitch Coach | Pitch Trainer | Public Speaker | Sparring Partner | Mentor | Pitcholoog (c)
"Your product, idea or business deserves a great pitch. I love to help you!"
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
86 antwoorden op deze vraag