Ik heb een bedrijf waar ik het enorm druk heb, en omdat ik zolang mogelijk personeel wil uitstellen ivm de risico's en kosten. (en ik geloof er in dat je met automatisering meer tijd bespaard en geld, dan door eerst personeel aan te nemen)
Ik heb een tijd eerst via Whatappp een klantenservice gebruikt. Ik beantwoorde alle vragen zelf. Veel vragen kunnen mensen wel op de website lezen. Maar op 1 of andere manier zoeken ze toch eerst contact. Het probleem is dat ik dagelijks 40-50 berichten krijg en zo niet aan werken toe kom.
Hierna heb ik een telefoondienst inschakelt die vanuit hun bedrijf telefoontjes aanneemt voor diverse bedrijven. Dit had ik al eerder gegaan, en 80% van de telefoontjes werden daadwerkelijk klanten. Sinds aantal weken krijg ik enorm veel telefoontjes, maar geen nieuwe klanten. Iets gaat er fout bij de telefoonservice. Ik heb meerdere keren contact opgenomen geen verbetering.
Ik wil nu gaan overstappen op watermelon.chat. Een geautomatiseerde bot die de klant direct helpt 24/7 en de klant eventueel door kan sturen naar een echte mederwerker.
Aangezien ik niet nogmaals geld ergens wil insteken voordat ik weet dat iets wel goed werkt, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met een goede klantenservice functie.
Het moet zo veel mogelijk geautomatiseerd kunnen worden. Zodat ik zo min mogelijk telefoontjes hoef te beantwoorden ivm tijd.
Met de telefoonservice bespaarde ik zo'n 15 uur per maand aan tijd wat ik anders kwijt was aan klanten beantwoorden.
Ook als iemand ervaring heeft met watermelon zou ik graag zijn/haar mening willen horen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hardwork1990
Hardwork1990
Goedenavond!
Ik heb een bedrijf waar ik het enorm druk heb, en omdat ik zolang mogelijk personeel wil uitstellen ivm de risico's en kosten. (en ik geloof er in dat je met automatisering meer tijd bespaard en geld, dan door eerst personeel aan te nemen)
Ik heb een tijd eerst via Whatappp een klantenservice gebruikt. Ik beantwoorde alle vragen zelf. Veel vragen kunnen mensen wel op de website lezen. Maar op 1 of andere manier zoeken ze toch eerst contact. Het probleem is dat ik dagelijks 40-50 berichten krijg en zo niet aan werken toe kom.
Hierna heb ik een telefoondienst inschakelt die vanuit hun bedrijf telefoontjes aanneemt voor diverse bedrijven. Dit had ik al eerder gegaan, en 80% van de telefoontjes werden daadwerkelijk klanten. Sinds aantal weken krijg ik enorm veel telefoontjes, maar geen nieuwe klanten. Iets gaat er fout bij de telefoonservice. Ik heb meerdere keren contact opgenomen geen verbetering.
Ik wil nu gaan overstappen op watermelon.chat. Een geautomatiseerde bot die de klant direct helpt 24/7 en de klant eventueel door kan sturen naar een echte mederwerker.
Aangezien ik niet nogmaals geld ergens wil insteken voordat ik weet dat iets wel goed werkt, vraag ik me af of iemand hier ervaring heeft met een goede klantenservice functie.
Het moet zo veel mogelijk geautomatiseerd kunnen worden. Zodat ik zo min mogelijk telefoontjes hoef te beantwoorden ivm tijd.
Met de telefoonservice bespaarde ik zo'n 15 uur per maand aan tijd wat ik anders kwijt was aan klanten beantwoorden.
Ook als iemand ervaring heeft met watermelon zou ik graag zijn/haar mening willen horen.
Bedankt!
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/59422-oplossing-gezocht-voor-een-goede-klantenservice/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
8 antwoorden op deze vraag