Ik heb een jaar geleden met Privacy zeker een overeenkomst afgesloten dat zij me zouden helpen met het opstellen van de verwerkingsovereenkomsten.
Zij hebben dit destijds gedaan en toen alles voor elkaar was ontving ik een zgn certificaat waarmee ik kon aantonen dat ik "AVG Proof" ben..
Alles mooi en wel, tot ik vorige week een factuur ontving voor het 2e jaar.. Dat verbaasde me want ik was in de veronderstelling dat ik maar 1 jaar aan het abonnement vastzat omdat het certificaat ook maar 1 jaar geldig is.. ( na betaling 2e factuur is het weer een jaar geldig)
Op mijn vraag hoe dat kon, verwezen ze naar de AV waarin in staat dat je een 2-jarig contract afsluit.
Helaas kan ik (door verhuizing) even niet het getekende contract terugvinden en heb hen gevraagd mij dat toe te sturen of tenminste een document waarin ik akkoord ben gegaan op de AV of waarin staat dat er verwezen wordt naar de AV.
Hier kreeg ik het volgende op terug:
Goedemiddag Ronny,
Bij Privacy Zeker kunnen abonnementen alleen afgesloten worden na het accepteren van de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden is opgenomen dat een abonnement minimaal een duur heeft van twee jaren. Aangezien wij een eerste betaling van je hebben ontvangen en je dus klant bent geworden bij Privacy Zeker, ben je ook akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.
Dit houdt dus in dat je het komende jaar nog gewoon gebruik kunt maken van je Privacy Zeker Dashboard en onze helpdesk, die bij je abonnement inbegrepen zijn.
Wij vragen je dan ook nogmaals om de betaling te voldoen binnen de gestelde termijn. Mocht betaling echter uitblijven, dragen wij de vordering over aan DAS Incasso.
Nu zou het best kunnen dat ik hier destijds een kruisje voor heb gezet hoor, maar moeten zij dat niet ergens kunnen aantonen?
Als het zo is, is het zo maar ik vind het wat vreemd dat ze mij geen bewijs sturen van het contract met hierin de AV of een verwijzing hiernaar, maar enkel komen met de tekst dat ik daarmee akkoord zou zijn gegaan.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
ironny
ironny
Beste mensen,
Ik heb een jaar geleden met Privacy zeker een overeenkomst afgesloten dat zij me zouden helpen met het opstellen van de verwerkingsovereenkomsten.
Zij hebben dit destijds gedaan en toen alles voor elkaar was ontving ik een zgn certificaat waarmee ik kon aantonen dat ik "AVG Proof" ben..
Alles mooi en wel, tot ik vorige week een factuur ontving voor het 2e jaar.. Dat verbaasde me want ik was in de veronderstelling dat ik maar 1 jaar aan het abonnement vastzat omdat het certificaat ook maar 1 jaar geldig is.. ( na betaling 2e factuur is het weer een jaar geldig)
Op mijn vraag hoe dat kon, verwezen ze naar de AV waarin in staat dat je een 2-jarig contract afsluit.
Helaas kan ik (door verhuizing) even niet het getekende contract terugvinden en heb hen gevraagd mij dat toe te sturen of tenminste een document waarin ik akkoord ben gegaan op de AV of waarin staat dat er verwezen wordt naar de AV.
Hier kreeg ik het volgende op terug:
Goedemiddag Ronny,
Bij Privacy Zeker kunnen abonnementen alleen afgesloten worden na het accepteren van de algemene voorwaarden. In de algemene voorwaarden is opgenomen dat een abonnement minimaal een duur heeft van twee jaren. Aangezien wij een eerste betaling van je hebben ontvangen en je dus klant bent geworden bij Privacy Zeker, ben je ook akkoord gegaan met onze algemene voorwaarden.
Dit houdt dus in dat je het komende jaar nog gewoon gebruik kunt maken van je Privacy Zeker Dashboard en onze helpdesk, die bij je abonnement inbegrepen zijn.
Wij vragen je dan ook nogmaals om de betaling te voldoen binnen de gestelde termijn. Mocht betaling echter uitblijven, dragen wij de vordering over aan DAS Incasso.
Nu zou het best kunnen dat ik hier destijds een kruisje voor heb gezet hoor, maar moeten zij dat niet ergens kunnen aantonen?
Als het zo is, is het zo maar ik vind het wat vreemd dat ze mij geen bewijs sturen van het contract met hierin de AV of een verwijzing hiernaar, maar enkel komen met de tekst dat ik daarmee akkoord zou zijn gegaan.
Wat moet/kan ik hiermee?
Hoor graag jullie reactie
Ronny
www.bofatelefoondienst.nl
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/60387-issue-met-privacy-zeker/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag