Ik heb een handige tool gemaakt waarmee je facturen in PDF kunt maken!
Even voorstellen, mijn naam is Joris en ik heb bedrijfseconomie gestudeerd en houd daarom regelmatig de administratie bij van vrienden en familie. Nu liep ik vaak tegen het probleem aan dat de facturen niet conform de wet -en regelgeving waren. Denk bijvoorbeeld aan factuurnummering, datum etc. Daarom heb ik een tool gemaakt waarmee je facturen kunt maken in PDF. Je vult de velden in en je klikt op de knop en je PDF Factuur wordt automatisch gedownload op je computer.
De tool is GRATIS te gebruiken! Mocht je iets terug willen doen? Dan zou ik heel graag feedback ontvangen om de tool te verbeteren! Je kunt feedback geven door hier een comment achter te laten.
<mod edit link verwijderd>, zie reactie
Veel plezier!
Groeten,
Joris
PS: Vond je de tool handig? Deel het met je vrienden en familie 🙂
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
pdfactuur
pdfactuur
Hallo allemaal,
Ik heb een handige tool gemaakt waarmee je facturen in PDF kunt maken!
Even voorstellen, mijn naam is Joris en ik heb bedrijfseconomie gestudeerd en houd daarom regelmatig de administratie bij van vrienden en familie. Nu liep ik vaak tegen het probleem aan dat de facturen niet conform de wet -en regelgeving waren. Denk bijvoorbeeld aan factuurnummering, datum etc. Daarom heb ik een tool gemaakt waarmee je facturen kunt maken in PDF. Je vult de velden in en je klikt op de knop en je PDF Factuur wordt automatisch gedownload op je computer.
De tool is GRATIS te gebruiken! Mocht je iets terug willen doen? Dan zou ik heel graag feedback ontvangen om de tool te verbeteren! Je kunt feedback geven door hier een comment achter te laten.
<mod edit link verwijderd>, zie reactie
Veel plezier!
Groeten,
Joris
PS: Vond je de tool handig? Deel het met je vrienden en familie 🙂
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61130-gratis-tool-voor-het-maken-van-facturen/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
4 antwoorden op deze vraag