• 0

mailing via outlook

Beste leden,

 

binnenkort wil ik een mailing, gericht op een kleine selectie (max. 20 bedrijven) een professionele mailing versturen. Heeft iemand ervaring met bcc, ik heb namelijk gehoord dat wanneer je dit toepast de mail niet door de spamkiller komt. Daarnaast vraag ik me af of er eenprogramma bestaatdie het mogelijk maakt om je nieuwsbrief in op te maken en te importeren in outlook.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Dennis K.

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

11 antwoorden op deze vraag

  • 0

Bij zulke kleine mailings komt ie volgens mij perfect door de BCC heen. Probeer het eens.

 

Je kunt een nieuwsbrief maken met bijvoorbeeld Frontpage of Dreamweaver. Gewoon een webpagina en die importeren in Outlook.

 

Eventueel gebruik je een bestaande template en pas je die aan.

Technisch innovator.

Link naar reactie
  • 0

dank voor jullie reacties.

 

De belangrijkste reden om voor mij die mailing via e-mail te versturen is omdat ik daar een gifje in kwijt kan die bewegende beelden mogelijk maakt. Puur harde tekst ondersteund door illustraties werkt in dit geval minder doeltreffend. De mailing persoonlijk versturen, met naam en toenaam is inderdaad een betere optie dan bcc.

 

 

 

 

Kennis is beperkt houdbaar als het niet gedeeld wordt en dus de moeite om het te verkrijgen is verspild.

 

www.improval.nl - owner

www.gartner.com - associate

Link naar reactie
  • 0
  • 0

;)Hi Dennis, als je origineel,groter en proffesioneel wil, check deze

 

Graag wil ik je wijzen op een DM mailprogramma dat klantenbinder heet.

Je kan vanuit elke computer toegang hebben tot de server waar je database staat, het programma kan mail, sms. en mailing uitdraaien op diverse criteria en groepen, kost relatief weinig deze direct M mail

Wij onderhouden gepersonaliseerd SMS contact met relaties op deze manier. Zeer persoonlijke DM

 

Check this out www.klantenbinder.nl

 

 

Beste leden,

 

binnenkort wil ik een mailing, gericht op een kleine selectie (max. 20 bedrijven) een professionele mailing versturen. Heeft iemand ervaring met bcc, ik heb namelijk gehoord dat wanneer je dit toepast de mail niet door de spamkiller komt. Daarnaast vraag ik me af of er eenprogramma bestaatdie het mogelijk maakt om je nieuwsbrief in op te maken en te importeren in outlook.

 

Ik hoor graag van jullie.

 

Dennis K.

Your image is always alive, and never finished

Link naar reactie
  • 0

Ik heb voor een vereniging vaak persoonlijke ledenmails verstuurd door de mail op te maken in Word, te koppelen aan de ledenlijst die ik bijhield in Excell, en vervolgens (vanuit Word) te versturen met Outlook Express. Outlook Express krijgt dan van Word opdracht om een aparte mail voor iedere geadresseerde te versturen (dus geen BCC's) en je kan de mail zelf ook personaliseren (in mijn geval: aanhef met de naam van de geadresseerde).

 

Ieder lid kreeg dan dus een mail exclusief aan hem geadresseerd (goed voor privacy, er is dan geen enkele manier om andermans e-mailadres te zien/gebruiken) die begon met "beste Wouter" (of wat de voornaam dan ook maar was). Die mails bleken veel meer gelezen te worden dan mails die begonnen met "best lid".

 

Als er nog behoefte aan is, kan ik de hele procedure wel weer even opzoeken (het is even geleden dat ik dat voor het laatst gedaan heb). Het leuke van deze manier is dat je persoonlijke mails kan maken en versturen met programma's die typisch standaard op iedere Windows-machine staan.

 

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Wil je onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    1 lid, 112 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 75.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.