Ik heb een zending die van Shenzhen naar mijn huisadres in Nederland moet gaan, via zee. Het gaat om 37 cartons van elke 60x60x60 cm. 5.10 CMB in totaal en 366 kg in totaal.
Is het erg noodzakelijk om ze op pallets te plaatsen? Een expediteur vertelde mij dat het vaak gestolen wordt in Rotterdam haven als het niet op pallets zou worden geplaatst. Een ander zei dat het verstandig is om de zending te beschermen.
Wat is jullie mening hierover? Is het nodig om ze op pallets te plaatsen? Het zou mij namelijk 150 USD extra kosten.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
JacobSX
JacobSX
Beste Higherleveler's,
Ik heb een zending die van Shenzhen naar mijn huisadres in Nederland moet gaan, via zee. Het gaat om 37 cartons van elke 60x60x60 cm. 5.10 CMB in totaal en 366 kg in totaal.
Is het erg noodzakelijk om ze op pallets te plaatsen? Een expediteur vertelde mij dat het vaak gestolen wordt in Rotterdam haven als het niet op pallets zou worden geplaatst. Een ander zei dat het verstandig is om de zending te beschermen.
Wat is jullie mening hierover? Is het nodig om ze op pallets te plaatsen? Het zou mij namelijk 150 USD extra kosten.
Bij voorbaat dank.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61208-internationale-zeevracht-pallets-nodig/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
24 antwoorden op deze vraag