Een werknemer van mij heeft in mei een vakantieaanvraag ingediend voor een vakantie in september. Dat heb ik goedgekeurd. Hiertoe heb ik een vervanger voor hem geregeld en een arbeidsovereenkomst laten tekenen. Werknemer moest in juli opeens met spoed naar zijn moeder in Marokko omdat die ziek was. Hij is naar verwachting ca. drie weken weg.
Werknemer wil nu zijn aangevraagde vakantie in september annuleren. Ik heb daar echter al iemand anders voor aangenomen. Mijn vraag is: mag ik een werknemer aan een aangevraagde vakantie houden?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
BartBart
BartBart
Een werknemer van mij heeft in mei een vakantieaanvraag ingediend voor een vakantie in september. Dat heb ik goedgekeurd. Hiertoe heb ik een vervanger voor hem geregeld en een arbeidsovereenkomst laten tekenen. Werknemer moest in juli opeens met spoed naar zijn moeder in Marokko omdat die ziek was. Hij is naar verwachting ca. drie weken weg.
Werknemer wil nu zijn aangevraagde vakantie in september annuleren. Ik heb daar echter al iemand anders voor aangenomen. Mijn vraag is: mag ik een werknemer aan een aangevraagde vakantie houden?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/61606-werknemer-annuleert-vakantie/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag