Featured Replies
Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
TwaBla
Lang geleden ontdekte ik dat het mogelijk is om al je bijdragen aan dit forum te verwijderen.
Dat lijkt me nou typisch gedrag van iemand die met een boze kop afscheid neemt. Berichten aanpassen kan niet na de eerste twee uur bedenktijd, maar verwijderen kan/kon wel.
Onlangs stuitte ik op een deelnemer die dat blijkbaar gedaan heeft. Er werd verwezen naar en geciteerd uit bijdragen die niet meer in de topics te vinden zijn. Deze deelnemer was niet met eigen naam actief, dus een link naar zijn profiel is geen inbreuk op zijn privacy. En ook geen trap na, zo is het zeker niet bedoeld. Maar moet HL deze optie (blijven) bieden of is het vanwege de volledigheid van het forum onwenselijk dat dit gebeurt?
Hiep hiep hoera: honderd jaar A4
(DIN = Duits Instituut voor Normalisatie)