• 0

Gewone telefoon met computer sync contacten?

Dat je je mobiele telefoon kunt synchroniseren met je addressenboek is bekend. Mijn vraag is: zijn er ook telefoons voor het vaste net waarmee je dit ook kunt doen? Ik kan in mijn vastenet telefoon natuurlijk handmatig nummers in het geheugen gaan toetsen, maar daar heb ik geen zin in...Weet iemand een telefoon met USB verbinding of zo?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie

Aanbevolen berichten

  • 0

 

Niet direct synchroniserend,maar Ik gebruik een simpele modem in mijn pc die het telefonnummer draait, parralel hangt daar een analoog toestel aan. Vanuit het crm programma dat ik gebruik (GoldMine) kan ik automatisch het nummer draaien.

 

In Outlook heb je ook een button met Autodialer.

 

Beantwoord niet helemaal jouw vraag dat je jouw telefoonnumers echt in je toestel wilt importeren, maar dit is misschien een alternatief

 

Perry

 

 

Link naar reactie
  • 0

Hi Ilja,

 

even een quote van de Siemens site.

Handige software voor het beheer van de M34

De M34 wordt standaard met de benodigde software geleverd. Deze software maakt het mogelijk de adapter te gebruiken voor de gewenste toepassing. Via de applicatie kan je jouw centrale telefoonboek indelen, waarbij je eenvoudig de gegevens uit b.v. Outlook kunt importeren. Het centrale telefoonboek kan je vervolgens naar je Gigaset handsets kopiëren of exporteren naar het bestand voor je Mobieltje. Daarnaast kan je de applicaties definiëren welke je op afstand wilt gaan bedienen. En SMS-berichten maken en versturen.

Nu gaat dit om Outlook i.c.m. Siemens.

Helaas werkt deze applicatie alleen op een Windhoos. :-\

 

Kijk even hier voor een overzicht.

En hier voor een speciaal Skype,Dect toestel met bovenstaande functionaliteit.

Dit is het toestel wat ik thuis gebruik voor het zakelijk telefoonverkeer, dus als je daarovervragen hebt, danweet je me te vinden. ;)

 

Voor sommige DECT (thuis) telefoons zijn ook verbindingskabeltjes te krijgen om te synchroniseren met diverse telefoonboeken in b.v. Outlook

 

Link naar reactie
  • 0

Ik heb de tiptel195 (ISDN), dit toestel heeft een de mogelijkheid om telefoonnummers te synchroniseren met Outlook en een eigen software programma. Daarnaast heeft het een compleet toetsenbord dus invoer is niet zo lastig zonder PC. Voor mijn verdere review zie kieskeurig.nl (geen aanrader)

 

De Vox930 (oud toestel) had deze functie ook al. Ik neem aan de opvolgers die functie niet verloren hebben. Linux versies van de software waren beschikbaar dus waarschijnlijk ook voor de Mac.

 

De 'top' modellen van Siemens kunnen het ook, bv. de Gigaset SX353isdn.

 

Nadeel is dat al deze toestellen nogal aan de prijs zijn met 250-300 euro.

Link naar reactie
  • 0

Hoi mede-HLers,

 

Een vriend wees mij op deze "Dual USB Cordless" telefoon. Een week geleden heb ik deze idd online gekocht voor € 134 inclusief leveringskosten.

 

Gebruik de telefoon niet voor het vaste net (die vriend van mij wel) maar alleen om te bellen via de computer. Kan weliswaar niet gebeld worden, kan wel zelf bellen. Ben zeer tevreden: bellen via Skype (gratis) en SkypeOut (2ct p/m) met een uitstekende kwaliteit.

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

 

Link naar reactie
  • 0

wat betreft de oorspronkelijk vraag - overigends bedankt voor alle antwoorden - valt het me tegen dat anno 2005 het nog zo verdomd moeilijk is om je thuistelefoon te synchen met je computer. Die Siemens dingen zijn mooi, maar ook mooi driehonderd euro, vind ik veel geld voor zoiets. En natuurlijk weer alleen voor Windows, en niet voor Mac, maar da's een ander verhaal.

 

Wat nou convergence...

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

reusje voor willem! Alleen...die software werkt alleen onder classic en niet onder OS X. Hmmm, nog eens over nadenken.

 

Even een paragraaf verder lezen:

Unter Mac OS X war es bis jetzt mit Tiptel-ISDN-Telefonen nicht möglich, vom Macintosh aus Rufnummern aus Datenbanken zu wählen.

 

Misschien is m'n duits heel roestig maar volgens mij betekent het 'tot nu toe' ;)

Link naar reactie
  • 0

 

Lekker wel die KPN, staat echt weinig info op die pagina. Als je dat vergelijkt met die Duitse site, daar word je ondanks je 4 VWO Duits wel wijs uit.

 

Ga zo door KPN, slaap zacht, er is geen Skype hoor, dat is een mythe.

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

weet ik, niets tegen jou. Zat laatst ook al op de KPN 'shop' te kijken en viel van mijn stoel van verbazing over het totale gebrek aan verkoop-stimulerende info. Echt, als Amazon zo zou worden gerund was het binnen een week failliet. Denken die knakkers van de KPN dat je op basis van die info een paar honderd euro gaat besteden? Ja, misschien als je eerste op een echte site je onderszoek doet, ok...

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Ties, die telefoon kost 119 euro, daarvoor kan je goedkoper bellen. Bij hoeveel minuten - ongeveer - ben je break even?

 

Hoi Ilja,

 

Een telefoon van € 119 en € 15 verzendkosten leverde mij een factuurbedrag op van € 134 (inclusief NL BTW).

 

Break even na 1811 minuten met Nederland bellen.Dat is 75 dagen van 24 uur bellen.

 

Duurt wel eventjes dus maar dat heb ik er graag voor over!

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie
  • 0

hmmm, 75 dagen non-stop bellen van 24 uur. Als je elke dag al maximaal 2 uur aan de lijn hangt, en da's best knap, bent je dus 75 x 12 = 900 dagen, oftewel 2.5 jaar beezig om break even te draaien. En tegen die tijd is de hele markt voor telefonie toch al weer anders (is Skype ingelijfd door Google, die weer is ingelijfd door de Chinese KPN)

Misschien mis ik wat, maar hoe is dit dan een goede aankoop?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Ties, die telefoon kost 119 euro, daarvoor kan je goedkoper bellen. Bij hoeveel minuten - ongeveer - ben je break even?

 

Break even na 1811 minuten met Nederland bellen.Dat is 75 dagen van 24 uur bellen.

 

Wacht even, dit gaat niet goed. 75 dagen van 24 _minuten_ is 1,800 minuten. 75 dagen van 24 _uur_ is 108.000 minuten. Hoeveel bespaar je dan per minuut op de voor jou nu reguliere per minuur prijs?

Download: Capture. Deliver. Excel. to learn about the principles, strategies and processes of business writing.

Link naar reactie
  • 0

Hoi Ilja,

 

Je hebt gelijk: het is niet een erg economisch beslissing. Onderstaand twee overwegingen:

 

Allereerst deze telefoon is geen "single use" maar een gewone en een USB. Die ik nog verwacht jaren te gebruiken.

 

Ten tweede zijn in Luxemburg de telefoontarieven gewoon te hoog door het gebrek aan concurrentie (9,5 ct per minuut naar Nederland en 2,8 ct lokaal). Dit geldt niet alleen voor de telefoon maar voor veel andere diensten zoals Internet, televisie. Dus ben ik blij met Skype (en elke ander concurrent) die ik dan ook graag ondersteun. Ook is een van de investeerders in Skype de enige Luxemburgse venture capitalist. Ik ken daar een paar investeringsmanagers.

 

Enigszins idealistisch dus!

 

Met vriendelijke groet,

 

Ties

Link naar reactie
Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.
Hide Sidebar
  • Onze Nieuwsflits ontvangen?
    Deze verzenden we elk kwartaal.

  • Wie is er online?
    5 leden, 309 Gasten

  • Breng jouw businessplan naar een higher level!

    Op dit forum worden alle onderwerpen m.b.t. ondernemerschap besproken.

    • Stel jouw ondernemersvragen
    • Antwoorden/oplossingen van collega ondernemers
    • > 80.000 geregistreerde leden
    • > 100.000 bezoekers per maand
    • 24/7 bereikbaar / binnen < 6 uur antwoord
    •  Altijd gratis

  • Ook interessant:

    Ook interessant:

×
×
  • Nieuwe aanmaken...

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.