Vandaag heeft CCV shop, een aanbieder van webshop-software, een update doorgevoerd waarna o.a. de facturatie niet meer klopt.
Eerst was het zo dat elke order automatisch opeenvolgend hetzelfde factuurnummer kreeg als het ordernummer, en was dus de factuur direct beschikbaar.
Nu, na de update, zijn alle oude facturen niet meer beschikbaar, en moet je als een klant een kopie van de factuur wilt ontvangen dus een geheel nieuwe factuur aanmaken, met een nieuw nummer. Dit mag wettelijk gezien toch helemaal niet? Een oude bestelling van vorig jaar die is afgerond en een factuurnummer heeft gekregen, daarvoor mag je toch niet zomaar een nieuwe factuur aanmaken? Dit is namelijk wel wat ze zeggen bij CCV shop.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Deventer1
Deventer1
Vandaag heeft CCV shop, een aanbieder van webshop-software, een update doorgevoerd waarna o.a. de facturatie niet meer klopt.
Eerst was het zo dat elke order automatisch opeenvolgend hetzelfde factuurnummer kreeg als het ordernummer, en was dus de factuur direct beschikbaar.
Nu, na de update, zijn alle oude facturen niet meer beschikbaar, en moet je als een klant een kopie van de factuur wilt ontvangen dus een geheel nieuwe factuur aanmaken, met een nieuw nummer. Dit mag wettelijk gezien toch helemaal niet? Een oude bestelling van vorig jaar die is afgerond en een factuurnummer heeft gekregen, daarvoor mag je toch niet zomaar een nieuwe factuur aanmaken? Dit is namelijk wel wat ze zeggen bij CCV shop.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/65259-ccv-shop-voert-update-uit-waarna-administratie-niet-meer-klopt/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
11 antwoorden op deze vraag