Ik probeer voor mijn toekomstige onderneming de markt beter te begrijpen, ik wil volgende zaken te weten komen, maar heb totaal geen idee waar ik deze informatie kan vinden, misschien is er hier iemand die me verder kan helpen.
1. Hoe groot is de markt van mijn product, bijvoorbeeld de "doe het zelf brouwerij" markt.
2. Hoeveel interesse is er potentieel voor mijn dienst of product, ik weet dat je dan moet gaan testen op een kleine groep mensen, maar ik heb schrik dat ze met mijn ideeën gaan lopen. Misschien ben ik paranoïde, misschien niet.
Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Lucas local
Lucas local
Hey,
Ik probeer voor mijn toekomstige onderneming de markt beter te begrijpen, ik wil volgende zaken te weten komen, maar heb totaal geen idee waar ik deze informatie kan vinden, misschien is er hier iemand die me verder kan helpen.
1. Hoe groot is de markt van mijn product, bijvoorbeeld de "doe het zelf brouwerij" markt.
2. Hoeveel interesse is er potentieel voor mijn dienst of product, ik weet dat je dan moet gaan testen op een kleine groep mensen, maar ik heb schrik dat ze met mijn ideeën gaan lopen. Misschien ben ik paranoïde, misschien niet.
Dus ik ben benieuwd naar jullie ervaringen/meningen.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/66266-hoe-beginnen-aan-marktonderzoek/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag