Even een gekke vraag, ik wist niet waar dit precies te stellen in de forum maar ik denk past toch het beste hier.
Als webshop eigenaar ben je ook verplicht om met productbarcodes te werken? Moeten altijd mijn producten een barcode te voorzien zijn? Indien wel hoe doe je dat en waar? Is er een software ervoor ofzo, hoeveel tijd neemt dat in beslag en wat kan dat gaan kosten?
Ik ben nog niet begonnen maar laatst denk ik erg veel aan hoe mijn producten (sieraden) straks aan barcodesysteem toevoegen en het belangrijkste is, is dat ook wettelijk verplicht?? Want een klant hoeft toch niet perse een barcode thuis te ontvangen, toch? Daar kan hij toch niks mee.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Bernna
Bernna
Hoi beste ondernemers,
Even een gekke vraag, ik wist niet waar dit precies te stellen in de forum maar ik denk past toch het beste hier.
Als webshop eigenaar ben je ook verplicht om met productbarcodes te werken? Moeten altijd mijn producten een barcode te voorzien zijn? Indien wel hoe doe je dat en waar? Is er een software ervoor ofzo, hoeveel tijd neemt dat in beslag en wat kan dat gaan kosten?
Ik ben nog niet begonnen maar laatst denk ik erg veel aan hoe mijn producten (sieraden) straks aan barcodesysteem toevoegen en het belangrijkste is, is dat ook wettelijk verplicht?? Want een klant hoeft toch niet perse een barcode thuis te ontvangen, toch? Daar kan hij toch niks mee.
Ik hoor het...
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/67339-webshop-producten-en-barcode/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
14 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen