Mijn vrouw heeft een klein jaar op Nul uren contract op oproepbasis gewerkt bij een zorginstelling. Omdat er geen werk kwam is zij 2 maanden geleden begonnen als zzp-er. Nu is ze als zzp-er 2 x op die zorglocatie geweest om te werken. Naar nu blijkt wil de zorginstelling het bedrijf waar mijn vrouw voor werkt niet uuitbetalen omdat zij zeggen dat dit niet mogelijk is omdat ze nog bij hun in dienst is.
Deze zorginstelling is onderdeel van een groep met veel meer locaties waar mijn vrouw ook heeft gewerkt de laatste 2 maanden. Gaat dit problemen geven later bij de belasting?
Het contract is nogmaals per direct vandaag opgezegd
Er zijn dus twee vragen
1) Kan het Nul uren contract problemen geven met uitbetaling?
2) kan het problemen geven met de andere locaties van deze zelfde groep?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Pvw1966
Pvw1966
Mijn vrouw heeft een klein jaar op Nul uren contract op oproepbasis gewerkt bij een zorginstelling. Omdat er geen werk kwam is zij 2 maanden geleden begonnen als zzp-er. Nu is ze als zzp-er 2 x op die zorglocatie geweest om te werken. Naar nu blijkt wil de zorginstelling het bedrijf waar mijn vrouw voor werkt niet uuitbetalen omdat zij zeggen dat dit niet mogelijk is omdat ze nog bij hun in dienst is.
Deze zorginstelling is onderdeel van een groep met veel meer locaties waar mijn vrouw ook heeft gewerkt de laatste 2 maanden. Gaat dit problemen geven later bij de belasting?
Het contract is nogmaals per direct vandaag opgezegd
Er zijn dus twee vragen
1) Kan het Nul uren contract problemen geven met uitbetaling?
2) kan het problemen geven met de andere locaties van deze zelfde groep?
Met vriendelijke groet,
Paul
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/69613-oproepkracht-en-zzp%E2%80%99er/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
25 antwoorden op deze vraag