Het nieuwe bedrijf van ons samen zou binnen het huidige bedrijf komen van die vriend. (dit heeft als reden dat wat we samen bedacht hebben volledig binnen zijn huidige concept valt)
Laat ik het even anders formuleren :
- Bedrijf A (BV A) is een bestaand bedrijf en behoort 100% tot eigenaar A
- Bedrijf B (BV B) wordt een nieuw bedrijf binnen Bedrijf A, waar bedrijf B (BV B) twee eigenaren zou hebben (eigenaar A + eigenaar B)
Dus binnen een bestaande Bedrijf A (BV A) met eigenaar A willen we een nieuwe Bedrijf B (BV B) realiseren, Bedrijf B (BV B) zal dan twee eigenaren hebben (eigenaar A + eigenaar B).
Maar we vragen ons af hoe we dit op moeten zetten zodat de winst vanuit Bedrijf B (BV B) voor elke eigenaar 50% bevat, waar de winst van bedrijf A (BV A) volledig (100%) voor eigenaar A is.
Iemand een idee wat de beste opzet is?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Renzov
Renzov
Beste bezoekers van Higherlevel,
Samen met een vriend wil ik een bedrijf opzetten.
Nu heeft die vriend al een bedrijf.
Het nieuwe bedrijf van ons samen zou binnen het huidige bedrijf komen van die vriend. (dit heeft als reden dat wat we samen bedacht hebben volledig binnen zijn huidige concept valt)
Laat ik het even anders formuleren :
- Bedrijf A (BV A) is een bestaand bedrijf en behoort 100% tot eigenaar A
- Bedrijf B (BV B) wordt een nieuw bedrijf binnen Bedrijf A, waar bedrijf B (BV B) twee eigenaren zou hebben (eigenaar A + eigenaar B)
Dus binnen een bestaande Bedrijf A (BV A) met eigenaar A willen we een nieuwe Bedrijf B (BV B) realiseren, Bedrijf B (BV B) zal dan twee eigenaren hebben (eigenaar A + eigenaar B).
Maar we vragen ons af hoe we dit op moeten zetten zodat de winst vanuit Bedrijf B (BV B) voor elke eigenaar 50% bevat, waar de winst van bedrijf A (BV A) volledig (100%) voor eigenaar A is.
Iemand een idee wat de beste opzet is?
Alvast bedankt.
MvG
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/70043-bedrijf-b-opzetten-binnen-bedrijf-a/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
18 antwoorden op deze vraag