Ga naar inhoud

Mijn nieuwe business

Geplaatst:

Gast

  

Featured Replies

Geplaatst:

Branko Collin

Wat is je USP?

 

Je prijs blijkbaar, want je noemt jezelf spotgoedkoop.

Misschien ligt het aan mij, maar 'goedkoop' vind ik niet echt onderscheidend klinken. Iedereen is spotgoedkoop als je kijkt wat je ervoor terugkrijgt.

Branko Collin, front-end web developer / prototyper / Drupal-developer.

Geplaatst:

henkh

21 uur geleden, JeroenvanWessel zei:

Echter vind ik vooral hun site onoverzichtelijk en niet modern genoeg qua uiterlijk

 

Wellicht een link naar jouw site? dan hebben we vergelijkingsmateriaal voor jouw persoonlijke mening :winking-face:

Geplaatst:

RubenT

  • Moderator

Op je vorige topic (die inmiddels is gesloten/verwijderd omdat hij in het verkeerde forum/format was geplaatst) had ik al gereageerd op het gros van je vragen/stellingen, volgens mij heb je dat nog kunnen lezen voordat het topic werd gesloten/verwijderd.

 

Aanvullend, ik zie dat je afgelopen jaar ook een topic hebt geopend over je vorige webshop met hype-producten, die inmiddels is geredirect naar je nieuwe website. In dat topic zijn de nodige reacties met goede punten naar voren gekomen. Als ik daar snel nog eens doorheen lees, kom ik een hele hoop van die input nog niet op je nieuwe website tegen. Wellicht dus een goed uitgangspunt om nog eens naar die feedback te kijken en er wat mee te doen.

 

De basis van je webshop staat echt nog niet. Daar zou ik eerst aan gaan werken, voordat je echt gaat kijken naar bijvoorbeeld de uitdaging die je noemt over de onbekendheid van het kopen van retourproducten. Je website straalt zo weinig uit en mist veel (essentiële) informatie en basics, dat die vervolgvraag over het overtuigen van je doelgroep nog niet echt aan de orde is.

 

Heb je de feedback op je vorige topic meegenomen in de opstart van deze webshop?

Geplaatst:

Frank v C

Als ik het zo zie, dan zijn je producten óf een sale óf uitverkocht.

Waarom is iets een sale?

 

Dat er retour gekomen producten verkocht worden, staat wel op de site. Maar pas onderin. Ik zou dit meer bovenin verwachten. Ook omdat het mij logisch lijkt dat er dus telkens maar één product van het type is. Er zullen toch niet heel veel - de slimste mens ter wereld - bordspel retour komen? Dus de voorraad zal 1 zijn.

 

Er zijn beschadigingen aan de producten. Dan wil ik foto's zien van het exemplaar dat ik zou gaan kopen. Uiteraard met 2 of 3 foto's van de betreffende beschadiging.

 

Biedt je ook retour zenden aan?

wat zijn de verzendkosten?

 

Ik had de adresgegevens van het bedrijf bij "over ons" verwacht, maar het staat bij contact. Alleen bij Over ons staat ook "Contact ons", dus dan is het onlogisch om ook nog apart op het tabblad Contact te kijken.

 

Wat is het kvk-nummer?

 

 

 

  • 4 weeks later...
Geplaatst:

Mechanism

De kern van het  concept is eigenlijk niet dat het spotgoedkoop is (en in mijn bescheiden mening klinkt spotgoedkoop ook spotgoedkoop, maar dat kan een generatie dingetje zijn). Wie is de doelgroep? Wat is het argument om een B-stock product te kopen? En waarom bij jou? 

 

Je zou bijvoorbeeld veel meer in kunnen spelen op het feit dat je verspilling voorkomt. Dat mensen door het product te kopen niet alleen iets op de kop tikken tegen een scherpe prijs, maar dat ze maatschappelijk geweldig bezig zijn door het product een tweede kans te geven. Geef die consument het gevoel dat ze én scherp kopen én de wereld redden door "mee te doen" aan deze nieuwe formule. 

Gast
Dit topic is nu gesloten voor nieuwe reacties.

Maak een account aan of log in om te reageren

Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten

Account aanmaken

Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!

Registreer een nieuw account

Inloggen

Heb je reeds een account? Log hier in.

Nu inloggen

Cookies op HigherLevel.nl

We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.