Cookies op HigherLevel.nl
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Japmans_009
Japmans_009
Beste mede-ondernemers,
Vandaag kreeg ik de nieuwe EU BTW-regels mbt ecommerce leveringen aan EU landen onder ogen :
https://www.belastingdienst.nl/wps/wcm/connect/nl/btw/content/e-commerce-en-diensten-in-de-eu-kijk-wat-er-verandert-voor-de-btw-x
https://www.kvk.nl/advies-en-informatie/internationaal-ondernemen/e-commerce/btw-regels-voor-e-commerce-in-de-eu/
Mijn vraag is deze : hoe is dit in godsnaam in goede orde bij te houden, te admisitreren en te controleren?
Moet ik nu per weborder gaan bijhouden naar welk land het gaat en per land BTW aangifte doen apart en mij bij elk europees land gaan aanmelden om elk jaar of kwartaal bij elk land waar ik aan geleverd heb een btw aangifte te doen?
Dit is toch complete waanzin?
Link naar reactie
Aanbevolen berichten
9 antwoorden op deze vraag