Mijn vrouw heeft een eenmanszaak. En ik ook.
Voor mijn 2e jaar. Voor haar 4e.
Beide voldoen niet aan de KOR.
Beide btw plichtig.
Beide bedrijven op privé adres ingeschreven.
Ik werk hele dagen vanuit huis.
Ik overweeg zonnepanelen te kopen. Dit jaar nog.
Nu begreep ik dat dit uitsluitend kan op 1 van onze bedrijfsnamen. Niet als particulier.
Mijn vrouw heeft sinds kort een elektrische auto. Op de zaak. En met prive km. Dus bijtelling. En dus ook zakelijke km's.
Op welk bedrijf kunnen we het beste de zonnepanelen aanschaffen? Welke slimme regelingen zijn er nog meer, extra? Subsidies bijvoorbeeld. Uiteraard de ex. btw regeleing. Maar wat nog meer? En hoe en op welke bedrijfsnaam kunnen we aanschaffen. Mijn voorkeur is via die van mij.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Hendrik de Witte
Hendrik de Witte
Mijn vrouw heeft een eenmanszaak. En ik ook.
Voor mijn 2e jaar. Voor haar 4e.
Beide voldoen niet aan de KOR.
Beide btw plichtig.
Beide bedrijven op privé adres ingeschreven.
Ik werk hele dagen vanuit huis.
Ik overweeg zonnepanelen te kopen. Dit jaar nog.
Nu begreep ik dat dit uitsluitend kan op 1 van onze bedrijfsnamen. Niet als particulier.
Mijn vrouw heeft sinds kort een elektrische auto. Op de zaak. En met prive km. Dus bijtelling. En dus ook zakelijke km's.
Op welk bedrijf kunnen we het beste de zonnepanelen aanschaffen? Welke slimme regelingen zijn er nog meer, extra? Subsidies bijvoorbeeld. Uiteraard de ex. btw regeleing. Maar wat nog meer? En hoe en op welke bedrijfsnaam kunnen we aanschaffen. Mijn voorkeur is via die van mij.
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72419-zonnepanelen-extra-regelingen-kopen-op-de-zaak-of-niet/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
10 antwoorden op deze vraag