Ik heb mijn bedrijf al sinds 2005 en weet eigenlijk niet beter dan dat ik op 12 juni de voorlopige aanslag van het jaar ervoor binnen krijg en direct zonder termijnen moet betalen.
Dus dagtekening 12 juni 2020 is Voorlopig aanslag 2019, etc.
Alleen 12 juni 2021 stopte dit verhaal en heb ik geen Voorlopig aanslag 2020 ontvangen, maar werd het gelijk een definitieve aanslag 2020 zonder betaaltermijnen.
Dat was ff schrikken en financieel puzzelen om het op tijd betaald te krijgen.
Nu ontvang ik vandaag een forse Voorlopige aanslag 2022.
Weliswaar is deze in termijnen te betalen maar is dit niet erg vroeg?
Ook heb ik van 2021 niets vernomen, geen voorlopige of definitieve aanslag.
Waar ik bang voor ben is dat ik juni 2022 de voorlopige aanslag 2021 ga krijgen zonder betaaltermijnen
Dan kom ik financieel in moeilijkheden.
Heb ik sinds ik mijn bedrijf heb gewoon altijd geluk gehad dat de voorlopige aanslag elke keer laat binnen komt?
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
spruce
spruce
Ik heb mijn bedrijf al sinds 2005 en weet eigenlijk niet beter dan dat ik op 12 juni de voorlopige aanslag van het jaar ervoor binnen krijg en direct zonder termijnen moet betalen.
Dus dagtekening 12 juni 2020 is Voorlopig aanslag 2019, etc.
Alleen 12 juni 2021 stopte dit verhaal en heb ik geen Voorlopig aanslag 2020 ontvangen, maar werd het gelijk een definitieve aanslag 2020 zonder betaaltermijnen.
Dat was ff schrikken en financieel puzzelen om het op tijd betaald te krijgen.
Nu ontvang ik vandaag een forse Voorlopige aanslag 2022.
Weliswaar is deze in termijnen te betalen maar is dit niet erg vroeg?
Ook heb ik van 2021 niets vernomen, geen voorlopige of definitieve aanslag.
Waar ik bang voor ben is dat ik juni 2022 de voorlopige aanslag 2021 ga krijgen zonder betaaltermijnen
Dan kom ik financieel in moeilijkheden.
Heb ik sinds ik mijn bedrijf heb gewoon altijd geluk gehad dat de voorlopige aanslag elke keer laat binnen komt?
Webdeveloper, Electrical Engineering, Prototype builder, Kickstarter
www.spruce.nl | www.twitter.com/spruceNL
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/72742-erg-vroege-voorlopige-aanslag-2022/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
6 antwoorden op deze vraag