Wij van Laaddirect zijn aanbieder van laadpalen. Ons doel is om het bestellen van een geschikte laadpaal zo eenvoudig mogelijk te maken - met of zonder installatie. Wij bieden zowel particuliere als zakelijke laadoplossingen aan. Hiervoor hebben wij een tool, namelijk een keuzehulp waarmee elektrische rijders een geschikte laadpaal kunnen vinden: https://laaddirect.nl/configurator/ . Daarnaast kunnen geïnteresseerden natuurlijk altijd bij ons terecht voor telefonisch advies of advies via de mail.
Nu is mijn vraag wat mensen zouden kunnen missen qua informatie in de zoektocht naar een laadpaal. Is onze informatievoorziening wel voldoende?
Omschrijf wat je tot nu toe zelf gedaan hebt hiervoor:
Webshop opgezet met onder andere een FAQ sectie, Blogs en andere informatieve pagina's.
Wat is de uitdaging die je met je concept op wil lossen:
Zo veel mogelijk onduidelijkheid en vragen wegnemen bij mensen die op zoek zijn naar een laadpaal.
Hoe is dit anders dan bestaande concepten:
Naast het enkel verkopen van laadpalen, adviseren wij klanten ook aan de hand van hun woonsituatie en auto.
Wat voor feedback hoop je te krijgen:
Welke verbeteringen kunnen wij doorvoeren met betrekking tot de informatievoorziening? Wat voor informatie missen mensen in de zoektocht naar een laadpaal (bij ons)? Wat zou verder nog beter kunnen aan onze site (laaddirect.nl)?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
Laaddirect
Laaddirect
Hi forumleden!
Wij van Laaddirect zijn aanbieder van laadpalen. Ons doel is om het bestellen van een geschikte laadpaal zo eenvoudig mogelijk te maken - met of zonder installatie. Wij bieden zowel particuliere als zakelijke laadoplossingen aan. Hiervoor hebben wij een tool, namelijk een keuzehulp waarmee elektrische rijders een geschikte laadpaal kunnen vinden: https://laaddirect.nl/configurator/ . Daarnaast kunnen geïnteresseerden natuurlijk altijd bij ons terecht voor telefonisch advies of advies via de mail.
Nu is mijn vraag wat mensen zouden kunnen missen qua informatie in de zoektocht naar een laadpaal. Is onze informatievoorziening wel voldoende?
Webshop opgezet met onder andere een FAQ sectie, Blogs en andere informatieve pagina's.
Zo veel mogelijk onduidelijkheid en vragen wegnemen bij mensen die op zoek zijn naar een laadpaal.
Naast het enkel verkopen van laadpalen, adviseren wij klanten ook aan de hand van hun woonsituatie en auto.
Welke verbeteringen kunnen wij doorvoeren met betrekking tot de informatievoorziening? Wat voor informatie missen mensen in de zoektocht naar een laadpaal (bij ons)? Wat zou verder nog beter kunnen aan onze site (laaddirect.nl)?
Alvast bedankt!
aangepast door LaaddirectLink naar reactie
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag