Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
0108daniel
0108daniel
Ik heb een website waarvan ik aan het kijken ben hoe vindbaar deze is in google.
Ik heb een probleem gevonden.
Als ik het product intyp in google en zoek dan komt mijn website niet bovenaan te staan.
Dit terwijl er maar weinig webshops zijn die dit product verkopen.
Als ik in de zoekbalk mijn webshop erachter typ dan staat mijn website op pagina 1 op ongeveer de helft van de pagina.
Hier vind ik een probleem.
Op de gehele pagina van google staan alle links naar websites met als linktekst de naam van het product en daaronder de productomschrijving.
Mijn website laat als link niet het product zien maar alleen de rubriek en pagina nummer waar het product dan te vinden zou zijn.
Ik wil geen reclame maken voor mijn website dus kan ik het voorbeeld niet laten zien.
Mocht dat niet erg zijn dan zal ik een screenshot maken.
Op internet kan ik hier niet veel over vinden.
Ik heb Google admarkt en betaal hier iedere maand een bedrag voor.
Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn?
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73053-website-en-website-producten-in-google-vinden/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
12 antwoorden op deze vraag