ik heb mijn handelsnaam ingediend als merknaam bij het Benelux Merkenbureau maar deze is geweigerd aangezien: het ieder onderscheidend vermogen mist! :-[
Heb een lijst ingezien van alle namen die er geweigerd worden en dat zijn er een hoop!
Zijn er hier deskundigen op dit gebied of mensen die hier ervaring mee hebben?
Nu ga ik artikelen importeren vanuit het buitenland met mijn eigen label erop, dit is dus mijn bedrijfsnaam.
Ik ga zeker bezwaar indienen, aangezien ik echt niet van naam wil veranderen.
De naam geeft precies aan wat voor artikelen ik verkoop en ik vind het een passende naam voor mijn bedrijf, geen twijfel over mogelijk.
Is al vastgelegd als domeinnaam en ook ingeschreven bij de KVK.
Wat is het risico met betrekking tot kapers op de kust als ik toch ga invoeren onder mijn eigen naam, als het BMB mijn inschrijving blijft weigeren.
Er is wel sprake van enige bescherming via de handelsnamenwet, maar is dit voldoende?
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
cindy74
cindy74
Hallo allemaal,
ik heb mijn handelsnaam ingediend als merknaam bij het Benelux Merkenbureau maar deze is geweigerd aangezien: het ieder onderscheidend vermogen mist! :-[
Heb een lijst ingezien van alle namen die er geweigerd worden en dat zijn er een hoop!
Zijn er hier deskundigen op dit gebied of mensen die hier ervaring mee hebben?
Nu ga ik artikelen importeren vanuit het buitenland met mijn eigen label erop, dit is dus mijn bedrijfsnaam.
Ik ga zeker bezwaar indienen, aangezien ik echt niet van naam wil veranderen.
De naam geeft precies aan wat voor artikelen ik verkoop en ik vind het een passende naam voor mijn bedrijf, geen twijfel over mogelijk.
Is al vastgelegd als domeinnaam en ook ingeschreven bij de KVK.
Wat is het risico met betrekking tot kapers op de kust als ik toch ga invoeren onder mijn eigen naam, als het BMB mijn inschrijving blijft weigeren.
Er is wel sprake van enige bescherming via de handelsnamenwet, maar is dit voldoende?
Hoop dat jullie me enig advies kunnen geven!
Groetjes Cindy
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/7317-benelux-merkenbureau-weigert-naam/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
16 antwoorden op deze vraag