Bij de statistieken viel het me op dat in het bovenste blok is de kop 'nieuwste lid' zwart is, en dus onleesbaar op de donkere achtergrond.
Daarnaast duurde het even voordat ik de titel van het blok 'Topic 5 Topics (Meest gewaardeerd)' begreep. Op basis van de kop leken het me topics met veel positieve stemmen/karma en/of veel reacties, maar ik zie nu dat er vooral vrije recente topics in staan met een redelijk aantal weergaven. Tijdens het typen van dit bericht is er een nieuw topic bijgekomen, die meteen bovenaan staat. Die heeft nog bijna geen weergaven, dus dat lijkt het dan ook niet te zijn.
Voor de volledigheid even een screenshot erbij, mocht deze top 5 wijzigen:
Wat wordt er met 'meest gewaardeerd' bedoeld? Edit: Ik zie nu dat dit topic er ook in is gekomen. Zijn het 'gewoon' de nieuwste topics? In dat geval lijkt de titel dus niet te kloppen.
Zie jij kansen voor je onderneming/bedrijf in het buitenland? Met RVO onderneem je verder.
Kijk wat onze kennis, contacten en financiële mogelijkheden voor jou kunnen betekenen.
We hebben cookies geplaatst op je toestel om deze website voor jou beter te kunnen maken. Je kunt de cookie instellingen aanpassen, anders gaan we er van uit dat het goed is om verder te gaan.
RubenT
RubenT
Bij de statistieken viel het me op dat in het bovenste blok is de kop 'nieuwste lid' zwart is, en dus onleesbaar op de donkere achtergrond.
Daarnaast duurde het even voordat ik de titel van het blok 'Topic 5 Topics (Meest gewaardeerd)' begreep. Op basis van de kop leken het me topics met veel positieve stemmen/karma en/of veel reacties, maar ik zie nu dat er vooral vrije recente topics in staan met een redelijk aantal weergaven. Tijdens het typen van dit bericht is er een nieuw topic bijgekomen, die meteen bovenaan staat. Die heeft nog bijna geen weergaven, dus dat lijkt het dan ook niet te zijn.
Voor de volledigheid even een screenshot erbij, mocht deze top 5 wijzigen:
Wat wordt er met 'meest gewaardeerd' bedoeld? Edit: Ik zie nu dat dit topic er ook in is gekomen. Zijn het 'gewoon' de nieuwste topics? In dat geval lijkt de titel dus niet te kloppen.
Titel aangepast
Link naar reactie
https://www.higherlevel.nl/forums/topic/73225-statistiekenpagina-van-hlnl/Delen op andere sites
Aanbevolen berichten
13 antwoorden op deze vraag
Maak een account aan of log in om te reageren
Je moet een lid zijn om een reactie te kunnen achterlaten
Account aanmaken
Registreer voor een nieuwe account in onze community. Het is erg gemakkelijk!
Registreer een nieuw accountInloggen
Heb je reeds een account? Log hier in.
Nu inloggen